231012

فلاحت‌زاده: منصوریان اشتباه کرد/ بعد از پیروزی در دربی باید جشن قهرمانی برپا کنیم

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی در این بازی دغدغه‌اش اخراج نشدن بازیکنان، کارت نگرفتن آن‌ها و مصدوم نشدنشان بود؛ چون بازی بعدی باید به مصاف پرسپولیس می‌رفتند.

به گزارش دنیای معدن، فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهارداشت: این بُرد را تبریک می‌گویم ۳ امتیاز با ارزشی بود که شاگردان مجیدی آن را کسب کردند. دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند مخصوصاً استقلال که نسبت به دیدار قبلی خیلی بهتر بود و با روحیه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

وی در رابطه با عملکرد مدافع برزیلی استقلال تصریح کرد: رافائل سیلوا در بازی مقابل نفت آبادان یکی از بهترین‌های استقلال بود. او توانست در نبود یزدانی و مرادمند نقاط ضعف استقلال را به خوبی پوشش دهد. برزیلی‌ها باهوش هستند و خیلی زود در ترکیب هماهنگ می‌شوند. سیلوا بازی خوانی خوبی دارد و در ضربات سر و یارگیری‌ها موفق ظاهر شد. بازیکنی که در دفاع مستحکم ظاهر می‌شود و در حملات هم شرکت می‌کند؛ این چیزی است که واقعاً تیم در این شرایط و بعد از خروج دو مدافع اصلی تیم نیاز داشت.

*شاید مجیدی شرایطش را نداشته به سمت منصوریان برود

فلاحت‌زاده در خصوص عملکرد امیرحسین حسین‌زاده عنوان کرد: حسین‌زاده بازیکن توانمندی است و مطمئناً یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است که می‌شود در آینده بیشتر از او بشنویم. در لیگ ما بازیکنان باتجربه زیاد است که بخواهند به تیم ملی دعوت شوند؛ حسین‌زاده هم باید آرام آرام حرکت کند تا بتواند در ترکیب تیم ملی هم قرار بگیرد و مانند بازیکنان بزرگی مثل مهدی طارمی، جهانبخش و ... بدرخشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص مصاحبه تند علیرضا منصوریان تصریح کرد: صحبت‌های منصوریان را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم. اگر دغدغه احترام گذاشتن است می‌توانم به عنوان مثال بازی نمادین تیم ۹۸ مقابل منتخب سرخابی را مثال بزنم که با نهایت بی‌احترامی کسانی را به تیم منتخب ۹۸ دعوت کردند که اصلا در سال ۹۸ به دنیا نیامده بودند و امثال من که در آن دوران بازی کردیم بی‌حرمتی کردند. شاید مجیدی شرایطش را نداشته که به سمت منصوریان برود. این موضوع را باید درک کنند که مربی قبل از دربی هزار تا دغدغه دارد و نباید قضاوت کرد.

*الان منصوریان می‌پرسد فلاحت‌زاده کجاست؟

وی افزود: الان منصوریان می‌پرسد فلاحت‌زاده کجاست؟ مجیدی در این بازی دغدغه‌اش اخراخ نشدن بازیکنان، کارت نگرفتن آن‌ها و مصدوم نشدنشان است؛ چون بازی بعدی باید به مصاف پرسپولیس می‌رفتند. این بحث‌ها واقعاً خنده‌دار است و کادرفنی استقلال بهترین تصمیم را می‌گیرد که به این حواشی دامن نمی‌زنند. بهتر است این مسائل بزرگ نشود و جدی نگیریم؛ زیرا اگر مجیدی روحیه نداشته باشد کل تیم روحیه‌شان را از دست می‌دهند.

فلاحت‌زاده درباره بیانیه پرسپولیس در اعتراض به داوری‌ها اظهار کرد: تا به الان خیلی از داوری‌ها به ضرر استقلال بوده و نمونه‌اش همین بازی گذشته مقابل نفت آبادان که گل استقلال را به اشتباه آفساید اعلام کردند. کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال باید حواسشان باشد که دسیسه‌ها و شیطنت‌ها باعث حواشی نشود.

*استقلال باید احتیاط کند در دربی گل نخورد

پیشکسوت استقلال در رابطه با دربی ۹۸ تصریح کرد: پرسپولیس برای برد می‌آید و استقلال باید احتیاط کند که گل نخورد؛ زیرا هر تیمی گل اول را بزند روحیه می‌گیرد. استقلال باید از تک موقعیت‌ها استفاده کند و به گل برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال اگر بازی را واگذار کند صدرنشین می‌ماند، اما از لحاظ روحی و روانی تیم بهم می‌ریزد و در ادامه همه چیز به ضرر استقلال پیش خواهد رفت. بازیکنان باید این تفکر را داشته باشند که استقلال در هر صورت باید برنده این بازی باشد، زیرا بعد از پیروزی در این بازی باید جشن قهرمانی هم برپا کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید