231225

بازیکن پرسپولیس در دربی کارهای عجیبی می کرد/ حالا حرف قلعه نویی را در مورد ناداوری می فهمیم/ رسیدن به جام از دست پرسپولیس خارج شده است

دنیای معدن- بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال در دربی خوش‌شانس بود، چون سیدعلی قضاوت بازی را برعهده داشت.

به گزارش دنیای معدن، بهروز سلطانی درمورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۹۸ اظهار داشت: استقلال خوش‌شانس بود و خوش‌شانسی آنها هم بخاطر حضور سیدعلی بود. چطور در بازی گل‌گهر از ۸۰ متری داور برخورد توپ به دست را می‌بیند، اما در دربی داور و کمکش از فاصله دو متری ندیدند که توپ به دست عارف غلامی برخورد کرد؟

وی ادامه داد: به شدت اعتقاد دارم که حق پرسپولیس را خوردند. در نیمه دوم استقلال فقط یک توپ به سمت دروازه پرسپولیس آورد که آن هم گل شد؛ البته در آن صحنه اعتراض‌های گل‌محمدی هم درست بود، چون پرسپولیس ۱۰ نفره بود و داور اجازه تعویض نداد. وقتی قلعه‌نویی از ناداوری صحبت می‌کند، درست می‌گوید. واقعاً ناداوری‌ها در فوتبال ایران بی‌داد می‌کند. داور واقعاً بد سوت می‌زد و یک برخورد کوچک را هم خطا اعلام می‌کرد. داور می‌خواست بازی را برای استقلال دربیاورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل پرسپولیس در این مسابقه تعویض‌های دیرهنگام گل‌محمدی بود. فکر می‌کنم سیدجلال باید زودتر وارد زمین می‌شد. شاید اگر تعویض‌ها زودتر انجام می‌شد پرسپولیس گل نمی‌خورد.

سلطانی درمورد اینکه استقلالی‌ها هم به چند صحنه داوری معترض بودند، تصریح کرد: اعتراض آنها را هم قبول دارم. داور باید عادلانه قضاوت کند، اما در دربی سیدعلی با سوت‌هایش بازیکنان هر دو تیم را عصبی کرده بود. در مجموع فکر می‌کنم بهترین نتیجه برای استقلال همین تساوی بود که توانستند کسب کنند. 

وی با اشاره به موارد فنی این مسابقه، اظهار داشت: در هر دو نیمه پرسپولیس خیلی خوب و قشنگ بازی کرد. بازیکنان توپ‌ را به خوبی روی زمین به هم پاس می‌دادند و با صبوری خاصی بازی می‌کردند. پرسپولیس یک مهاجم داشت، اما هافبک‌ها به خوبی در دفاع و حمله کمک می‌کردند. هر چند در نیمه اول استقلال چند فرصت گلزنی هم داشت و آنها را از دست داد. ضمن اینکه اگر داوری خوب بود می‌توانستیم بازی بهتری ببینیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص عملکرد احمد گوهری عنوان کرد: گوهری بازیکن خوبی است، اما کادر فنی خیلی جرات داشت که در دربی به این بازیکن فرصت بازی داد. به هر حال فضای دربی برای بازیکنی که تازه به پرسپولیس آمده و جوان هم هست مثل جهنم است.  او چند توپ را در دو ضرب دفع کرد، اما در مجموع جاگیری و سیوهای خوبی هم داشت و توانست جواب اعتماد کادر فنی را بدهد. گوهری باید جای حامد لک را بگیرد. از سوی دیگر لک هم باید تلاش خود را برای پس گرفتن جایگاهش بیشتر کند.

سلطانی درمورد عملکرد تمیروف در خط حمله پرسپولیس، گفت: او در نیمه اول خوب بود، اما در نیمه دوم باید عبدی جای وی را می‌گرفت. تمیروف در چند صحنه کارهای عجیب و غریبی انجام داد که کمتر دیده بودیم. فکر می‌کنم او با تفکر مربی چندان هماهنگ نبود و برای خودش بازی می‌کرد!

وی درخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری، خاطرنشان کرد: رسیدن به قهرمانی دیگر از دست پرسپولیس خارج شده است، یعنی باید منتظر تیم‌هایی همچون سپاهان باشد تا آنها جلوی استقلال را بگیرند. در این شرایط هم باید گفت که کار واقعا سخت است. 

منبع : خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید