231224

برومند: مهدی‌پور و یامگا جزو بهترین‌های استقلال بودند/ نمی‌توانیم‌ خودمان را جای مربیان بگذاریم

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر شاگردان‌ مجیدی بهتر از موقعیت‌های خودشان استفاده‌ می کردند، می‌توانستند ۳ امتیاز را کسب کنند.

به گزارش دنیای معدن، پرویز برومند در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۸ اظهار داشت: بازی فوق‌العاده جذاب و خوبی بود، به لحاظ اینکه‌ پس از مدت‌ها تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند. اگر چه بازی با تساوی به پایان رسید، اما اگر شاگردان‌ مجیدی بهتر از موقعیت‌های خودشان استفاده‌ می‌کردند، می‌توانستند ۳ امتیاز را کسب کنند.

وی افزود: تا دقیقه ۳۰ - ۳۵ بازی دست استقلال بود، اما آن‌ها از موقعیت‌هایی که به دست‌آوردند استفاده نکردند. برعکس تیم حریف از روی ضربه ایستگاهی به گل رسید و این اتفاق باعث شد استقلال به خودش بیاید. زیرا گلی که شاگردان مجیدی دریافت کردند مقداری غافلگیرکننده بود. نیمه دوم‌ هم بازی پایاپایی بود تا اینکه استقلال سوار بر بازی شد و توانست در دقایق پایانی به گل تساوی برسد. فکر می‌کنم تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. معتقدم مهدی پور و یامگا جزو بهترین بازیکنان استقلال بودند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره رفتار یحیی گل‌محمدی پس از دریافت گل تساوی اینطور پاسخ داد: ابتدا فکر می‌کردم‌ یحیی معتقد بود گل استقلال روی صحنه آفساید به ثمر رسیده، اما پس از آن‌ متوجه شدم دلیل این اعتراضات اجازه ندادند داور برای تعویض تیم پرسپولیس بوده است. بالاخره در چنین بازی حساسی این وضعیت باعث آزار و اذیت مربیان می‌شود و یحیی هم‌ نتوانست خودش را کنترل کند. ما در آن‌ لحظات نمی‌توانیم‌ خودمان را جای مربیان بگذاریم، زیرا فشار زیادی روی آنهاست.

برومند در پایان درباره اینکه با این تساوی شانس قهرمانی برای استقلال چقدر است، خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال این روند را ادامه دهد و بتواند اختلاف امتیازی خودش را با پرسپولیس بیشتر کند. استقلال شانس نخست قهرمانی در لیگ امسال است.

 

دیدگاهتان را بنویسید