230933

داداش‌زاده: دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد و جای آزمون و خطا نیست

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار دربی جای آزمون و خطا نیست و بازی بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد.

به گزارش دنیای معدن، بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته بیست و دوم پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازیکنان سایر تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه سعی می‌کنند بهترین بازی خود را انجام بدهند و این مسئله باعث می‌شود تا سرخابی‌ها مقابل حریفان‌شان بازی سختی را داشته باشند. پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان بازی سختی را پیش رو دارد. این تیم در چند هفته اخیر فقط برای گرفتن تساوی وارد زمین می‌شود و تمام هدفش گرفتن مساوی است. نفت مسجد سلیمان بسته بازی می‌کند و این کار را برای گلزنی پرسپولیس کمی دشوار خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در دیدار با صنعت نفت آبادان پرسپولیس اصلاً مستحق باخت نبود و چند موقعیت مسلم گلزنی را توسط مهاجمان خود از دست داد. صنعت نفت آبادان هم برابر پرسپولیس چشم به ضد حملات دوخته بود و توانست با بازیکنان پا به توپ خود پرسپولیس را شکست بدهد. اگر پرسپولیس می‌خواهد با روحیه و انگیزه بالا به مصاف استقلال برود باید بتواند تیم نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد.

وی افزود: پرسپولیس در ۹ بازی باقی‌مانده نباید امتیاز دیگری از دست بدهد، چون اگر فاصله بیشتر از این شود جبران کردن آن خیلی سخت خواهد شد و در کورس رقابت با استقلال جا خواهد ماند. پرسپولیس باید در بازی‌های باقی مانده مسابقات لیگ برتر تمامی سه امتیاز‌ها را بگیرد تا به قهرمانی برسد و نباید امتیازی از دست بدهد. 

داداش‌زاده در مورد بازی دربی عنوان کرد: ۹ هفته بسیار سخت در انتظار پرسپولیس است و اصلا نمی‌شود پیش بینی کرد در این ۹ هفته چه اتفاقاتی خواهد افتاد، ولی به احتمال زیاد تکلیف قهرمان لیگ برتر را دیدار دربی مشخص خواهد کرد. دیدار دربی با تمام بازی‌های دیگر در لیگ و جام حذفی فرق می‌کند و این بازی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس مسلماً باید دربی را ببرد تا شانس قهرمانی خودش را بیشتر کند. اگر در این دیدار بازنده باشد به طور حتم قافیه را به استقلال یکه تاز، خواهد باخت و چاره‌ای جز پیروزی در دربی را ندارد.

وی در خصوص کیفیت بازیکن جدید خارجی پرسپولیس در خط حمله، یادآور شد: تمیروف بازیکن ازبک تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی که انجام داد، نشان داد خواسته‌های کادر فنی و یحیی گل‌محمدی را به خوبی در زمین پیاده کرده و مهاجمی چارچوب شناس در خط حمله است.

داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در چند هفته اخیر حامد لک نوسان زیادی داشت، اما نباید این دروازه بان را تعضیف کرد، چون هر بازیکنی همیشه خوب نیست و بالا و پایین دارد. باید به او روحیه داد و کمک کرد. همچنین دیدار دربی جای هیچ آزمون و خطا نیست و دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید