230944

قلعه‌نویی: این بازی هم اسیر بی عدالتی شدم/ بعد از ۴۲ سال فهمیدم که می‌توان پنالتی را هم ادامه داد

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در بازی با استقلال و مقابل پرسپولیس هم به آن شکل بود و در دیدار با نساجی هم ۲ پنالتی ما را نگرفتند.

به گزارش دنیای معدن- امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پیکان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*از بازیکنانم تشکر می‌کنم به خاطر شرایطی که در بازی قبلی برای ما ایجاد کردند. شما دیدید امروز چه توپ‌هایی گل نشد و به تیم حریف موقعیت ۱۰ درصد هم ندادیم. نمی‌دانم راجع به یکسری مسائل چه بگویم.

*این بازی هم اسیر بی عدالتی شدم. بعد از ۴۲ سال فهمیدم که می‌توان پنالتی را هم ادامه داد. خودم واقعا بریدم. داور محروم شود چه چیزی برای ما دارد؟ و حذفی سال قبل هم داور محروم شد. امروز هم یک پنالتی طلبکار شدیم. برای من تعجب است که چطور وقتی کوچکترین اتفاق برای ما می‌افتد داور یک و دو و چهار همه را سهیم می‌کنند که نظر بدهند، اما در دروازه حریف می‌گویند ما ندیدیم.

*در بازی با استقلال و مقابل پرسپولیس هم به آن شکل بود و در دیدار با نساجی هم دو پنالتی ما را نگرفتند. در بازی امروز کمک اول ۱۰۰ درصد صحنه را دید و جای کفش روی پای بازیکن ما بود.

*پیکان تیم چغری است و روزنه‌ها را بسته بود و در این شرایط کسب موقعیت و گل زدن سخت می‌شود و از همان موقعیت‌های ایجاد شده نیز استفاده نکردیم و تک به تک را نزدیم و پنالتی مان هم گرفته نشد. می‌دانستیم پیکان لایه‌های دفاعی درست می‌کند و چشم به ضد حملاتت دارد به خاطر همین یک هافبک تکنیکی گذاشتیم و نیمه دوم هم تغییر تاکتیک دادیم که جواب هم داد.

*در مجموع ما امروز ۲ امتیاز تنبیه شدیم. اگر پنالتی می‌گرفتند و گل می‌شد، روند بازی فرق می‌کرد، اما کوپال ناظمی داور مسابقه آن را از ما گرفت. تیم ما عالی بازی کرد. با اینکه ۲، ۳ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، نفرات جایگزین نمایش خوبی داشتند و در چرخش توپ و موقعیت هم عملکردمان مناسب بود.

*بازی با استقلال که به کنفرانس نرفتم و بیانیه هم ندادیم و اعتراض و شکایتی هم نکردیم. منظور شما این است که سکوت کنیم؟ باید حرفی بزنید که با مدرک باشد.

*درست است که سعید صادقی امروز یکی دو موقعیت خراب کرد، اما دروازه‌بان حریف هم انصافا واکنش‌های خوبی نشان داد و نباید از آن گذشت. به هرحال این شرایط ممکن برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد که افت کند، اما سعید افت نکرده و امروز هم اگر پنالتی می‌شد، باز هم او می‌زد.

 

دیدگاهتان را بنویسید