230453

اعتراض هواداران استقلال به ژستد درفضای مجازی

دنیای معدن- اصرار‌های فرهاد مجیدی برای بازی گرفتن از رودی ژستد درخط حمله انتقاد هواداران این باشگاه را برانگیخته است؛ آیا سرمربی استقلال دربازی‌های آتی روی این بازیکن تجدید نظر می‌کند؟!

به گزارش دنیای معدن، اصرارهای فرهاد مجیدی برای بازی گرفتن از رودی ژستد درخط حمله انتقاد هواداران این باشگاه را برانگیخته است. بعد از بازی با نساجی که ژستد نمایش ملال آوری داشت هجمه‌های بیشتری به سمت سرمربی استقلال روانه شد که این نشان از عمق ناراحتی و نگرانی هواداران این باشگاه از آینده تیم‌شان با تداوم حضور ژستد درخط حمله است.

حامیان فرهاد مجیدی تا پیش از بازی با نساجی همواره از تصمیم‌های سرمربی استقلال حمایت می‌کردند تا شاید حاشیه‌ای به تیم وارد نشود اما بعد از بازی با نساجی کاسه صبر هواداران استقلال لبریز شد و بسیاری از هوادارن این باشگاه از اصرار سرمربی تیم‌شان برای بازی دادن به ژستد در خط حمله انتقاد کردند.

هرچند که مجیدی دقیقه 57 ژستد را از ترکیب اصلی بیرون برد تا شاید تحرک به خط حمله تیمش باز گردد اما تعویض فرهاد مجیدی درنهایت نیز بی فایده بود و انگار ریتم بازی استقلال به واسطه حضور بی اثر ژستد آن قدرتحت الشعاع قرار گرفته بود که با حضور بازیکنان جدید به ترکیب نیز تاثیری در روند تاکتیکی ایجاد نکند.

فرهاد مجیدی اگر می‌خواهد با استقلال به جایگاه رفیعی درلیگ بیست و یکم دست یابد باید از دایره تعصب‌های بی جا به برخی بازیکنان خارج شده و مردانی را درخط حمله‌اش به کار بگیرد که کارایی کافی را داشته باشند.

ژستد هفته‌های متمادی است درخط حمله استقلال بازی می‌کند اما تا امروز فقط 2 بار موفق به گلزنی شده و هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. مجیدی اگر نسبت به این بازیکن احساسی برخورد کند و واقع بین نباشد، بزرگ ترین فرصت دوران مربیگری‌اش را از دست خواهد داد و با استقلال این فصل نیز به قهرمانی نخواهد رسید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید