230420

بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل نساجی چه گفتند؟

دنیای معدن- تیم استقلال در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مقابل نساجی مازندران به تساوی رسید.

به گزارش دنیای معدن- بازیکنان تیم استقلال پس از توقف بدون گل در دیداری حساس از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام دادهند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* مهدی مهدی‌پور

‌*می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم، اما امروز، روز خوب علیرضا حقیقی بود و ما هم نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

 

*من به داور در جریان بازی گفتم. صحنه برخورد حقیقی با مطهری به نظر من می‌توانست پنالتی باشد، اما بهتر است کارشناسان درباره آن نظر بدهند.

 

*تا اینجا نتایج خوبی کسب کردیم و باید سعی کنیم در ادامه فصل بهتر کار کنیم و از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم. نباید امتیاز از دست دهیم و باید حداکثر امتیازات را در ادامه راه کسب کنیم.

* ارسلان مطهری

*بازی خوبی بود و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌بردیم. هزار درصد پنالتی بود. شاید بازیکن هدفش نباشد که پنالتی باشد که قصد هیچ بازیکنی نیست، ولی بعضی اوقات پیش می‌آید. این صحنه ۱۰۰ درصد یا هزار درصد پنالتی بود. می‌گویند که چرا سریع بلند شدی. پنالتی که آوانتاژ ندارد، باید اعلام می‌شد.

*در مورد هم‌تیمی خودم(رودی ژستد) هیچ موقع اظهار نظر نمی‌کنم. خدا را شکر که اثر گذار بوده‌ام. من نمی‌توانم بگویم که فیکس بازی کنم یا ذخیره. این به عهده کادر فنی است و جوابی برای این سوال ندارم. این سوال را از کادر فنی بپرسید. وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و این که جوابتان پیش من نیست و باید از کادر فنی بپرسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید