230437

لطیفی: الهامی از نساجی یک تیم خطرناک ساخته/ استقلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد

دنیای معدن- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زمانی می‌توانیم بگوییم استقلال به ریتم خوبی دست یافته که در بخش دفاعی و هجومی به بهترین شکل بازی کند.

به گزارش دنیای معدن، علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه بازی برنده نداشت دو تیم‌ بازی پایاپایی به‌نمایش گذاشتند. اتفاق مهمی که در این بازی برای استقلال صورت گرفت این بود که در این دیدار به نسبت‌ چند بازی قبلی موقعیت‌های بیشتری را توانستند خلق کنند که این اتفاق خوبی است.

وی افزود: البته تیم حریف هم چند موقعیت برای گلزنی به دست‌آورد و در این فاز هم استقلال باید به تعادل بیشتری برسد. زمانی می‌توانیم بگوییم استقلال به ریتم خوبی دست یافته که در بخش دفاعی و همچنین‌ هجومی به بهترین شکل بازی خود را انجام دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: همین که تیم استقلال در فاز هجومی به توازن خوبی رسیده برای این تیم‌ یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود. البته با وجود این اتفاق هر زمانی شاگردان‌ مجیدی بازی هجومی را در دستور کار خودشان قرار می‌دهند رقبا از این اتفاق به سود خود استفاده و چشم به ضد حمله می‌دوزند تا دروازه استقلال را تهدید کنند.

لطیفی در مورد شرایط تیم نساجی هم گفت: ساکت الهامی مربی است که کارش را به خوبی بلد است و توانسته وضعیت این تیم را به خوبی سر و سامان دهد. متأسفانه نساجی از شرایط میزبانی محروم است و همین کار را مقداری برای آنها دشوار کرده است، اما باز هم الهامی توانسته از نساجی یک تیم خطرناک به وجود بیاورد.

وی در  پایان در مورد اینکه چه تیم‌هایی شانس قهرمانی هستند، گفت: تنها تیمی که از ابتدای فصل به همراه‌ پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی محسوب می‌شد، سپاهان بود که در این چند هفته اخیر دچار مشکلات زیادی شده است و به‌همین دلیل از کورس قهرمانی خارج‌ شده‌اند. اکنون رقابت قهرمانی بین دو تیم سرخابی است و به نظرم‌بچ دربی تعیین کننده تیم قهرمان این فصل لیگ خواهد بود. زیرا برد در آن دیدار می‌تواند از لحاظ روحی و روانی شرایط را برای هر دو تیم بهتر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید