230687

بازیکنان استقلال پس از شکست گل‌گهر چه گفتند؟

دنیای معدن- تیم فوتبال استقلاال در دیداری حساس از هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان به برتری دست یافت.

به گزارش دنیای معدن - بازیکنان استقلال پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان از هفته بیست و یکم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

 

* وریا غفوری

 

*من آن صحنه پنالتی را واضح ندیدم، اما وقتی که ضربه زده شد، توپ تغییر مسیر داد. نمی‌توانم قاطع بگویم، اما به نظرم پنالتی بود. هدف قهرمانی است، اما پله به پله و بازی به بازی جلو می‌رویم. یک سری اتفاقات هم افتاد، اما انگیزه خودمان را از دست نمی‌دهیم. متحدتر از قبل جلو می‌رویم و ان‌شاء‌الله بازی‌ها را همینطور پشت سر می‌گذاریم.

*مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم و حریف دست و پا بسته نبود. با رفتن این دو نفر از نظر کمبود بازیکن به مشکل خوردیم، اما بازیکنان دیگر هستند. روزبه چشمی را داریم که در جام جهانی بازی کرده است. عارف غلامی از بهترین‌های ایران است. یک خرید جدید داریم. محمد دانشگر در خط دفاعی حضور دارد. درست است که مرادمند و یزدانی خیلی عالی بودند و و از آن‌ها تشکر می‌کنم، اما بازیکن موجود هم باکیفیت هستند.

*می‌شد حدس زد این بازی جنجالی می‌شود. هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.

*دوست ندارم مشکلاتی که با مجیدی پیش آمده بود را باز کنم. خدا را شکر الان در خدمت تیم هستم و همه چیز عالی است. این موضوعات درون خانوادگی است.

* ارسلان مطهری

*هر تیمی حق دارد به داوری اعتراض کند ما هم اعتراض می‌کنیم و بقیه هم اعتراض می‌کنند.

 

*اگر قهرمانی را می‌خواهیم باید روند صعودی مان را حفظ کنیم.

* محمد دانشگر

*بازی درگیرانه و سختی بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی می‌کردند. حساسیت بازی را می‌دانستیم. خدا را شکر که پیروز شدیم و به هواداران تبریک می‌گویم. به بازیکنان هم خسته نباشی می‌گویم.

*بازی بزرگ حواشی هم دارد. بازی بزرگی بود. خدا را شکر که بازی را بردیم و ۳ امتیاز خیلی برای ما مهم بود.

*بحث این است که چرا تیم ما ضعیف کردند؟ هنوز هم می‌گویم حق‌شان نبود که چنین اتفاقی برای آن‌ها رخ دهد. دو بازیکن خیلی خوب ما را گرفتند.

* روزبه چشمی

*بازی سختی بود و سه امتیاز را می‌خواستیم و گل گهر هم تیم خوبی بود، خدا را شکر بردیم. این پیروزی را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. طبیعی است دو تیم خوب فوتبال بازی می‌کنند و جزو مدعیان هستند. بازیکنان خوبی دارند، طبیعی بود که بازی تنش داشته باشد و حساس شود، اما مهم گرفتن سه امتیاز بود.

*از لحاظ کمک به قهرمانی این بازی هم سه امتیاز داشت، هفته قبل با بدشانسی مساوی کردیم، اما سه امتیاز خیلی مهم بود این بازی هم مثل دیدار‌های دیگر بود و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و قهرمان شویم.

*در یک صحنه مچ پای دانشگر پیچید و دانشگر یک ربع و بیست دقیقه با پای مصدوم تلاش کرد. در دقیقه ۲۵- ۳۰ می‌خواست تعویض شود، اما تلاش کرد. درمورد پنالتی هم از کارشنان داوری بپرسید من خیلی فاصله داشتم.

*شما هم شهادت بدهید نسبت به سال‌های پیش من کمتر دخالت می‌کنم، زیرا تجربیاتی به دست آوردم. با علیزاده رفیق ۱۰-۱۲ ساله هستم، اما او سر هر صحنه‌ای داد می‌زد، اگر داور قرار باشد کارت زرد بدهد می‌دهد و با داد بازیکن ما یا آن‌ها چیزی تغییر نمی‌کند.

 

*من فقط از این دلخور بودم که او صدایش را بالا برد. بالاخره این جا ورزشگاه آزادی است و ما میزبان هستیم. او زیاده روی کرد و من سر صحنه عصبانی شدم. آن صحنه را ندیدم فقط آمدم که جدا کنم که نیمه اول تنش زیاد بود و فقط برای جدایی آمدم.

 

دیدگاهتان را بنویسید