230099

سوال هوادران از مجیدی؛ چرا آقاسی را حفظ نکردی؟

دنیای معدن- ماجرای اعزام دو مدافع وسط تیم فوتبال استقلال به خدمت مقدس سربازی مجیدی و مدیریت باشگاه را با این سوال روبه رو کرده است که چرا با فرض احتمال این اتفاق به معاوضه آقاسی و رضاوند با حردانی در نیم فصل رضایت دادند؟

به گزارش دنیای معدن- روزنامه همشهری نوشت: شاید الان که شما این مطلب را می‌خوانید، بالاخره معمای اعزام یا عدم‌اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، ۲ بازیکن مشمول استقلال به خدمت سربازی حل شده باشد.

با این حال در این چند روز که هواداران استقلال نگران جدایی احتمالی ۲ مدافع اصلی خود در میانه‌های فصل بودند، یکی از تصمیمات فرهاد مجیدی هم حسابی مورد توجه قرار گرفت؛ اینکه او رضایت داد آرش رضاوند و عارف آقاسی به فولاد بروند و صالح حردانی به استقلال بیاید.

این معاوضه شاید در حالت طبیعی برای آبی‌ها بد نبوده باشد، اما اگر ۲ مدافع اصلی تیم جدا شوند، حتما جای خالی آقاسی به چشم خواهد آمد. معاوضه ۲ باشگاه در شرایطی صورت گرفت که استقلال برای سمت راست زمین وریا غفوری و کوین یامگا را در اختیار داشت و به هر حال کارش راه می‌افتاد، اما اگر یزدانی و مرادمند جدا شوند، فقر ایجاد شده در پست دفاع میانی به این راحتی قابل رفع نخواهد بود.

البته مجیدی اصرار دارد که آقاسی خودش شرایط زندگی در تهران را نداشت و برای رفتن به اهواز بی‌تابی می‌کرد، اما با درنظر گرفتن شرایط سیاوش و مرادمند، شاید بهتر بود کادرفنی هر طور شده عارف را نگه‌می‌داشت. البته همه چیز بستگی به سرنوشت ۲ مشمول آبی‌ها دارد. ادامه حضور آن‌ها در استقلال، مجیدی را هم در مورد آن تصمیم عجیب از زیر فشار‌ها خارج خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید