228869

مرادی: بین عشق و شرافت گیر کرده‌ام/ جدایی‌ام از استقلال طولانی شد

دنیای معدن- بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت: الان بازیکن هوادارم و باید تمام وجودم را برای این تیم بگذارم؛ بین عشق و شرافت گیر کرده‌ام.

به گزارش دنیای معدن - بابک مرادی، بازیکن پیشین استقلال بعد از پیوستن به تیم فوتبال هوادار تهران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*رمانی که می‌خواستم از استقلال جدا شوم ۱۰، ۱۵ روز طول کشید و یک سری اتفاقات افتاد که باعث شد طولانی شود، اما خداراشکر به خوبی و خوشی تمام شد و در خدمت باشگاه خوب هوادار هستم.

*بهرام امیری و عنایتی استقلالی هستند و تعدادی از بازیکنان هوادار سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند و برای من تأثیرگذار بود، چون احساس غریبی نمی‌کنم و امیدوارم نیم فصل خوبی را داشته باشیم.

*این قسمت است که به هوادار آمدم و اولین بازی‌ام مقابل استقلال است. من استقلال را خیلی دوست دارم و هوادار این تیم بودم و الان هم هوادارش هستم، اما فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند که احساسات را کنار بگذارم. الان بازیکن هوادارم و باید تمام وجودم را برای این تیم بگذارم. بین عشق و شرافت گیر کرده‌ام، اما باید برای هوادار بجنگم و فقط باید آرزوی موفقیت کنم برای تیمی که از کودکی دوستش داشتم و انشاالله هرچه خیر است برای دو تیم اتفاق بیفتد.

 

دیدگاهتان را بنویسید