228535

جدایی ناگهانی ستاره استقلال!

دنیای معدن- بازیکن تیم فوتبال استقلال تصمیم گرفت از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شود.

به گزارش دنیای معدن، در چند روز اخیر خبرهای بسیاری درباره جدایی برخی از بازیکنان استقلال به گوش رسید که یکی از آنها سبحان خاقانی بود که ظاهرا این بازیکن از تیم های لیگ برتر پیشنهاد های خوبی دارد.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال نسبت به جدایی این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد و تمایلی به جدایی خاقانی نشان نداد.

طبق اخبار موجود ظاهرا پدیده استقلال در حال جدایی از این تیم است. در حالی که پیش از این اعلام شده بود فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌‌پوشان با جدایی سبحان خاقانی مخالف است اما گویا این بازیکن برای نیم فصل تصمیم خود را گرفته است.

در همین باره علیرضا رضایی، دروازه بان استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرامش جدایی سبحان خاقانی از این تیم را لو داد. گلر آبی ها با انتشار یک استوری نوشت: «دوباره می بینیم هم رو» که خبر از جدایی وینگر جوان تیم استقلال می دهد. از فولاد خوزستنان به عنوان یکی از مشتریان خاقانی نام برده می شود و باید دید این بازیکن در نهایت راهی این تیم می شود یا مقصد دیگری خواهد داشت.

سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال جدیدترین فردی است که تست کرونایش مثبت اعلام شده و باید راهی قرنطینه شود. بدین ترتیب شمار بازیکنان کرونایی آبی پوشان به عدد 18 رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید