230057

خبر خوش برای استقلال ؛ یک ستاره جدید در راه

دنیای معدن- مدافع مصدوم استقلال به‌زودی می‌تواند برای این تیم به میدان برود.

به گزارش دنیای معدن، با گذشت 7 ماه و 7 روز از روزی که رباط صلیبی عارف غلامی در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس پاره شد، این بازیکن خودش را برای بازگشت به میادین آماده می‌کند.

مدافع استقلال که یکی از نفرات مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی نیز محسوب می‌شد، با بدشانسی و مصدومیتی که نصیبش شد مدت زیادی دور از میادین مانده است. او اما بعد از طی کردن دوران نقاهت و انجام تمرینات فیزیوتراپی و تمرینات سبک حالا مدتی است در تمرینات گروهی استقلال شرکت می‌کند.

غلامی انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین فوتبال دارد و خودش را برای این منظور آماده می‌کند. او در روزهایی که بحث خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند هم داغ است و احتمال عدم تمدید مجوز بازی این دو مدافع وجود دارد، با روحیه بالا خودش را آماده بازگشت می‌کند.

بی تردید با بازگشت غلامی به میادین اگر او فرم ایده آل گذشته را داشته باشد، فرهاد مجیدی به راحتی از کنار نامش نمی‌گذرد و از او در ترکیب استفاده می‌کند. چیزی که مشخص است عارف آخرین روزهای دوری از فوتبال را سپری می‌کند و همان‌طور که فرهاد مجیدی هم اعلام کرده بود، او به‌زودی می‌تواند به لیست 20 نفره و سپس ترکیب استقلال برگردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید