229761

دلیل اقدام عجیب فرهاد مجیدی علیه ستاره استقلال

دنیای معدن- چرا سرمربی آبی پوشان پایتخت با وجود عملکرد بسیار خوبی که مطهری دارد از او کمتر در ترکیب استفاده می کند؟

به گزارش دنیای معدن، ارسلان مطهری بازیکن بسیار محبوبی در بین آبی پوشان پایتخت است. او هر گاه که در ترکیب از او استفاده شده است توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

مطهری در دوران خود مجیدی بود که راهی استقلال شد و این مربی علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد اما در فصل جاری به ندرت از او در ترکیب اصلی استفاده کرده است.

این بازیکن در بین هواداران استقلال لقب ذخیره طلایی را به او داده اند. در دیدار برابر هوادار و پیکان که کار آبی پوشان گره خورده بود مطهری به عنوان بازیکن تعویضی طلایی ظاهر شد و با گل های حساسی که به ثمر رساند آرامش را به فرهاد و تیمش هدیه کرد.

باتوجه به درخشش این بازیکن متعصب در دو دیدار اخیر پیش بینی می شد که فرهاد مجیدی از او در دیدار برابر ذوب آهن حداقل یک نیمه استفاده کند اما در دقیقه ۹۰ شاهد حضور این بازیکن در میدان بودیم.

مطهری ذخیره بازیکنی در استقلال شده است که تقریبا چیزی از او ندیده ایم. ژستد اسم بزرگی است و سابقه حضور در فوتبال اروپا را دارد اما آیا تنها اسم بزرگ داشتن برای حضور در ترکیب اصلی کافی است؟ ظاهرا سرمربی استقلال چنین نظری دارد و بعید نیست که مطهری هم با این شرایط در مسیر جدایی به سر برد.

نیمکت نشینی های زیاد و عجیب قاسمی نژاد باعث شد تا این بازیکن آماده از گل گهر جدا شود. فرهاد مجیدی در هر حالتی ترجیح می دهد که از دو مهاجم خارجی استفاده کند. آمار یامگا بهتر بوده است و این بازیکن جنب و جوش فعالیت زیادی در میدان دارد اما ژستد چیزی از خود نشان نداده است و بهتر است که سرمربی آبی پوشان بیشتر از ستاره ای مثل مطهری در ترکیب استفاده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید