229581

بازیکن اهل آفریقای جنوبی از دست پرسپولیس پرید

دنیای معدن- به نظر می‌رسد وضعیت پرسپولیس برای تقویت تیم در نیم فصل دوم گره عجیبی خورده است.

به گزارش دنیای معدن، در شرایطی که امروز آخرین روز نقل و انتقالات در فوتبال ایران است، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، به غیر از احمد گوهری دروازه بان، هنوز موفق به جذب بازیکن نشده است. این باشگاه که درنظر داشت ۴ بازیکن جدید به خدمت بگیرد فعلا ناموفق نشان داده است.

 بعد از اختلاف نظر‌های به وجود آمده بین یحیی گل محمدی و مهدی شیری، سرمربی و مدافع پرسپولیس، عنوان شد که پرسپولیسی‌ها درنظر دارند این بازیکن را به فولاد بدهند و به جایش آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای جنوبی این تیم اهوازی را به خدمت بگیرند. گل محمدی در پست هافبک بازیساز نیاز به بازیکن دارد و امیدوار است با جذب یک بازیکن، دست کم، نقص موجود در این پست را برطرف کند.

اگرچه درباره علاقه پرسپولیس به آیاندا پاتوسی حرف و حدیث زیاد بود، ولی شب گذشته، جواد نکونام، سرمربی فولاد آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت و گفت که پاتوسی را به هیچ تیمی نمی‌دهد. او که با تلویزیون صحبت می‌کرد در این مورد گفت: «پاتوسی یک بازیکن کاملا فنی و خلاق است که کارایی اش در تیم ما مشخص است. متاسفانه زمانی که من وارد تیم شدم، پاتوسی دو هفته بود که مصدومیت داشت و از شرایط ایده‌آلش دور بود. وقتی که من آمدم اضافه وزن شدیدی پیدا کرده بود، چون کنترل نشده بود و برگرداندن این بازیکن با توجه به مصدومیتش بود، اما پس از آن شرایطش خوب شد و برای ما بازی کرد. منهای دیدار سوپرجام در تمامی بازی‌ها بازی کرده و الان هم شرایطش خوب است. ما نه او را معاوضه می‌کنیم و نه دوست داریم این بازیکن را از دست بدهیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید