228741

آریاکیا: فصل قبل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم/ بعید است آلومینیوم رضایت دهد

دنیای معدن- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم گفت: فصل قبل هم صحبت از پیشنهاد تیم پرسپولیس بود، اما ترجیح می‌دهم تا چیزی قطعی نشده در موردش اظهار نظر نکنم.

به گزارش دنیای معدن، پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با میزان، درباره پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس به وی اظهار داشت: هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نکردم و اگر صحبتی باشد با مدیربرنامه‌هایم شده است. از مدیربرنامه‌هایم خواستم اگر پیشنهادی بود خودش رسیدگی کند و من این چند روز را فقط استراحت کنم. آنقدر فشار مسابقات بالا بود و خسته بودم که از او خواستم تنها در صورتی با من تماس بگیرد که پیشنهادی ۱۰۰ درصد و جدی باشد. در غیر اینصورت ترجیح می‌دهم ذهنم را درگیر این مسائل نکنم. البته شنیده‌ام که از سوی پرسپولیس پیشنهادی به باشگاه آمده است.

وی تصریح کرد: باشگاه با جدایی بازیکنان موافقت نمی‌کند چرا که شرایط این تیم در جدول خوب است و طبیعی است که میلی به از دست دادن نفرات فیکس ندارند. از این رو با توجه به این که قرارداد ۲ ساله دارم برای جدایی من هم شرط مالی بالا می‌گذارند. من بازیکن باشگاه و تابع تصمیم خطیبی و باشگاه هستم. از پارسال هم صحبت‌هایی از پرسپولیس بود، اما شرایطش پیش نیامد از این رو تا اتفاقی رخ ندهد هیچ پیشنهادی را جدی نمی‌گیرم. تا جایی که من می‌دانم با توجه به قراردادی که دارم باشگاه رضایت نمی‌دهد. بالاخره آنها هم روی من حساب باز کردند و احتمال کمی دارد که با جدایی بازیکی موافقت کنند.

بازیکن تیم آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل ناموفق بودن حامد پاکدل که از تیم آلومینیوم به تیم پرسپولیس رفت چندان میلی به همکاری به پرسپولیس نشان نمی‌دهد، گفت: فوتبال همین است و ممکن است هر بازیکنی در مقطعی در تیمی موفق نشود. البته تا جایی که من می‌دانم حامد به دلیل مصدویت از آمادگی فاصله گرفت و برخی بازی‌ها را از دست داد. او در بسیاری از بازی‌هایی که به میدان رفت موفق بود و خوب بازی کرد. به نظر من بازیکن برای جا افتادن در هر تیمی به زمان احتیاج دارد.

آریاکیا با اشاره به عملکرد تیم آلومینیوم در نیم فصل اول، تاکید کرد: شرایط تیم ما خوب است و در این چند هفته به دلیل بدشانسی امتیاز از دست دادیم. داوری‌ها اصلاً خوب نبود و همه دیدند که چه سوت‌هایی به ضرر تیم ما زده شد. سوت‌هایی که سه امتیاز را از ما گرفت. تیم ما بد کار نمی‌کند و با وجود محروم و مصدوم‌هایی که داشتیم خوب بازی کردیم و همین عملکرد خوب در نیم فصل اول، توقعات را از ما بالا برد. از این پس باید بیشتر تلاش کنیم و در نیم فصل دوم بار دیگر خود را به جمع مدعیان برسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید