229580

رقم مورد نظر مهاجم برزیلی پرسپولیس مشخص شد

دنیای معدن- باشگاه پرسپولیس می‌گوید کار دشواری برای جذب بازیکن برزیلی مدنظر یحیی گل محمدی دارد.

به گزارش دنیای معدن- پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی سرمربی این تیم از مدت‌ها قبل به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند و امروز آخرین روزی است که می‌شود بازیکن مدنظر را به خدمت گرفت. البته آنطور که به نظر می‌رسد توافقات اولیه صورت گرفته و این بازیکن برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.

مهاجم مدنظر پرسپولیس برزیلی است و در پرتغال مشغول بازی است. او البته با باشگاه پرتغالی اش قرارداد دارد و قرار بود با دریافت رضایتنامه به پرسپولیس بپیوندد. مذاکرات با این بازیکن برزیلی خوب پیش رفته و شایعه شده که رقم مورد نیاز برای راضی کردن این بازیکن قریب به ۲۵۰ هزاردلار است. با این حال این موضوع یک طرف ماجرا است، چون در شرایطی که پرسپولیس بلیت این بازیکن برای سفر به تهران را هم رزرو کرده بود به ناگاه باشگاه پرتغالی که پیش‌تر حاضر به دریافت ۱۵۰ هزاردلار برای صدور رضایتنامه کرده بود از پرسپولیس طلب ۵۰۰ هزاردلار کرده است!

به این ترتیب، پرسپولیس باید برای این بازیکن رقمی نزدیک به ۷۵۰ هزاردلار هزینه کند که از عهده باشگاه خارج است. همین درخواست غیرمنتظره باشگاه پرتغالی باعث شده تا ترانسفر این مهاجم برزیلی که مدت‌ها توسط گل محمدی زیرنظر گرفته شده بود، منتفی شود. البته پرسپولیسی‌ها پیشنهاد پرداخت قسطی این رقم را داده اند که با مخالف باشگاه پرتغالی همراه شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید