229562

بدهی عجیب پرسپولیس به بازیکنی که مشاور املاک شد/ انتخاب بحث‌برانگیز برانکو که جنگ با کی‌روش را به همراه داشت

دنیای معدن- حضور هافبک سابق سرخ ها در پرسپولیس آن قدر عجیب بود که به بخشی از جدل همیشگی کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ تبدیل شد.

به گزارش دنیای معدن، یکی از نام‌هایی که در لیست بلندبالای طلبکاران باشگاه پرسپولیس قرار دارد آدام همتی است. بازیکنی که یکی از بحث برانگیز ترین خریدهای برانکو ایوانکوویچ در زمان حضورش در پرسپولیس بود. البته همتی به واسطه دوستی پدربزرگش (سعید راد) با پیشکسوتان پرسپولیس راهی تمرین سرخ‌ها شد و بعدها برانکو مجوز حضور او در این تیم را صادر کرد.

با این حال شنیدن اینکه این بازیکن به واسطه دوران کوتاه حضورش در پرسپولیس ۴۶۵ میلیون تومان از سرخ‌ها طلب دارد یک بار دیگر از حیف و میل عجیب پول در این باشگاه در برخی موارد خبر می‌دهد. حضور همتی در پرسپولیس آن قدر عجیب بود که به بخشی از جدل همیشگی کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ تبدیل شد؛ جایی که سرمربی پیشین تیم ملی به سرمربی وقت پرسپولیس طعنه زد و گفت: «سطح فنی شما از انتخاب امثال آدام همتی مشخص می‌شود.» آدام همتی اما بعد از حضور عجیبش در پرسپولیس حتی بازی در فینال آسیا را هم به واسطه کمبود شدید بازیکن در پرسپولیس تجربه کرد اما در نهایت در پایان فصل راهی پارس جنوبی شد.

او بدون انجام حتی یک بازی در پارس جنوبی سر از سومقامیت آذربایجان درآورد و دست آخر در ۲۶ سالگی متوجه شد که مسیر زندگی‌اش را اشتباه انتخاب کرده تا در نهایت در کانادا مشاور املاک شود.

با این حال بازیکنی که روزگاری به صورتی تستی در جمع سرخ‌ها حاضر شده بود مشخص نیست چه قراردادی با پرسپولیس به امضا رسانده که بابت یک فصل حضورش حالا رقمی نزدیک به ۴۶۵ ملیون تومان طلبکار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید