227833

گلزن پرسپولیس در لیست فرهاد!

دنیای معدن- تکلیف یکی از بازیکنان لیگ برتر برای نقل و انتقالات نیم فصل دوم مشخص شد.

به گزارش دنیای معدن، ارسلام مطهری، بازیکن تیم فوتبال استقلال که در سال های گذشته با گلزنی به رقیب دیرینه آبی ها به گلزن پرسپولیس معروف شده است در نقل و انتقالات نیم فصل دوم آینده مبهمی دارد.

چندی پیش برخی از رسانه ها اعلام کردند که گیتاریست استقلال احتمالا در نیم فصل دوم از جمع آبی پوشان جدا می شود. ظاهرا فرهاد مجیدی نیازی به این بازیکن ندارد و به مهاجمان دیگر این تیم توجه بیشتری دارد.

باتوجه به اخبار منتشر شده همه بر این باور بودند که گلزن دربی سرخابی ها از استقلال جدا می شود اما اخیرا خبرهای جدیدی منتشر شده که ظاهرا جدایی این بازیکن منتفی شده است.

براساس این گزارش؛ ارسلان مطهری در لیست مازاد مجیدی نیست. او بازیکنی است که در طول نیم فصل اول لیگ بیست و یکم کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده و در این بین شایعاتی در مورد جدایی اش از استقلال هم منتشر شده است.

مطهری طی روزهای اخیر شایعاتی که در مورد جدایی اش به وجود آمده را تکذیب کرده و از طرفی فرهاد مجیدی هم نام او را در لیست مازاد استقلال قرار نداده است.

ارسلان مطهری مهاجم آبی‌پوشان پایتخت، گفت: حاضرم قرارداد مادام‌العمر با استقلال ببندم. من درصورتی از تیم استقلال می‌روم که فقط هواداران بخواهند نباشم. اگر هوادار من را نخواهد، می‌روم. کادر فنی نظر خودش را دارد. احتمال دارد بازی‌ام ندهد و نیمکت‌نشین باشم‌ یا به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان بروم. احتمال دارد که کادر فنی من را نخواهد. ولی من اگر خودم شخصا تصمیم بگیرم درصورتی می‌روم که فقط هوادار نخواهد ارسلان مطهری داخل تیم استقلال باشد.

او بیان کرد: اگر به تصمیم خودم باشد. تصمیم من، تصمیم هوادار است. هر تصمیمی که هوادار بگیرد من تابعش هستم. اگر هوادار بگوید ارسلان نباشد، همین امروز به باشگاه می‌گویم هوادار دوست ندارد من باشم، اما اگر هوادار بگوید باش من مادام‌العمر امضا می‌کنم. من در استقلال هدف شخصی ندارم. تیمم ببرد و صدر باشد این هدف من است.

 

دیدگاهتان را بنویسید