222904

ورمزیار: استقلال برنامه نداشته باشد، مقابل تارتار غافلگیر می‌شود/ تعطیلی تمرینات برای هواداران خوشایند نیست

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با ذوب آهن بر خلاف دیدار اول با شرایط متفاوتی برگزار خواهد شد و اگر برنامه ویژه‌ای نداشته باشیم قطعاً مقابل تیم تارتار غافلگیر خواهیم شد.

به گزارش دنیای معدن از میزان، صادق ورمزیار ، با اشاره به بازی دوم شاگردان فرهاد مجیدی برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر درباره شرایط فعلی استقلال اظهار داشت: خوشبختانه پیروزی در بازی اول روحیه و انگیزه بازیکنان استقلال را به شکل قابل‌توجهی افزایش داده، اما نباید از این نکته غافل شویم که در فوتبال باید بر اساس تمرینات مستمر توانمندی خود را در عالی‌ترین شرایط ممکن حفظ نماییم تا در همه میادین صاحب برتری شویم و در نهایت به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی در جمع سایر مدعیان قرار بگیریم.

وی افزود: در بازی برابر هوادار سه امتیاز را به دست آوردیم، اما از نظر کیفی دچار اشکالاتی بودیم که سرمربی تیم نیز بعد از بازی در کنفرانس خبری به آن‌ها اشاره داشت. حالا، اما برای بازی دوم هواداران توقع دارند تیم بهتر از بازی اول عمل کند و اشکالات فنی با آنالیز صحیح کادر فنی تیم برطرف شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تجربه نشان داده بازی با تیم‌هایی که مهدی تارتار سرمربی آن است همیشه برای استقلال سخت و نفس‌گیر بوده، چون وی در کنار تفکرات تدافعی به فکر غافلگیری حریفان خود نیز هست. کادرفنی استقلال باید مراقب موقعیت‌های ذوب‌آهن روی دروازه خودی باشد و برای آن پلن ویژه‌ای طراحی کند در غیر این صورت ممکن است از این ناحیه متضرر شود و ذوب‌آهن بتواند به استقلال ضربه بزند.

ورمزیار در بخش دیگری از سخنانش به تعطیلی تمرینات استقلال بعد از بازی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و در این خصوص گفت: در فوتبال روز دنیا مقوله تمرین به‌عنوان یک اتفاق مهم از سوی عوامل فنی تیم‌ها به حساب می‌آید و آن‌ها از لحظه به لحظه تمرینات خود نهایت استفاده را می‌برند تا بتوانند نقاط ضعف خود را اصلاح کنند و اشکالات موجود در بازی گذشته را برطرف نمایند، اما تعطیلی تمرینات استقلال موجب نگرانی هواداران باشگاه می‌شود. البته باید دید علت اخذ این تصمیم از سوی کادر فنی استقلال چه بوده؛ مطمئناً آن‌ها به سادگی اصل برگزاری تمرینات نمی‌گذراند و قطعا دلیل خاصی برای تعطیلی تمرینات وجود داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیمی که به‌دنبال قهرمانی است باید از تمام شرایط موجود نهایت بهره‌برداری را داشته باشد، ازاین‌رو استقلال برای دستیابی به هدف اصلی خود که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است باید با تمام توان و انرژی به مصاف ذوب‌آهن برود تا با کسب پیروزی برابر این تیم و بدست آوردن امتیاز کامل این دیدار همچنان در جمع مدعیان عنوان قهرمانی قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید