224671

موسوی: استقلال نباید در این بازی‌ها امتیاز از دست دهد/ امیدوارم قاسمی‌نژاد به سرنوشت تبریزی دچار نشود

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باید با تمام وجود بازی کنیم و با احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم، به چنین تیم‌هایی حداقل ۲،۳ گل بزنیم.

به گزارش دنیای معدن، سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم بدون ترس به مصاف هم رفتند و موقعیت‌های زیادی ایجاد شد. این نتیجه برای نساجی ایده‌آل بود، اما برای استقلال که مدعی قهرمانی است خوب نبود. مهاجمان استقلال فاصله زیادی از دروازه‌ حریف داشتند و مدام به عقب برمی‌گشتند و این عدم تمرکز در ۱۸ قدم حریف باعث شد نتوانند تمام کنندگی مناسبی داشته باشند.

وی درخصوص عملکرد کوین یامگا که پس از درخشش مقابل ذوب‌آهن انتظارات از او بالاتر رفته گفت: یامگا باید تمام انرژی خود را در ۱۸ قدم حریف و پشت ۱۸ خرج کند، اما دیدیم که چندین بار در خط طولی زمین در حال رفت و برگشت بود و این باعث شد در حمله کردن انرژی لازم را نداشته باشد. در کل استقلال هنگام حمله و در ضربات پایانی تمرکز کافی را نداشت.

*مدافعان باید بیشتر دقت کنند و به آسانی به حریف موقعیت ندهند

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد خط دفاع استقلال و دروازه‌بان جوان این تیم عنوان کرد: علیرضا رضایی برای اولین بار در چارچوب دروازه استقلال ایستاد و دیدیم فیزیک خوب و اعتمادبه‌نفس مناسبی دارد، هرچند توپ خاصی روی دروازه‌ی او نیامد. استقلال همواره تیمی هجومی و رو به جلو بوده و در حال حاضر باید تمرین بیشتری برای مقابله با ضدحملات حریفان داشته باشد. مدافعان باید دقت بیشتری کنند و به آسانی به حریف موقعیت ندهند. اگر این شرایط ادامه داشته باشد مقابل تیم‌های بزرگ‌تر به مشکل خواهیم خورد.

وی در خصوص صحنه مشکوک برخورد توپ با دست بازیکن نساجی در محوطه جریمه این تیم گفت: توپ از فاصله نزدیک به دست یار نساجی برخورد کرد، بعضی از داوران این صحنه را پنالتی می‌گیرند و بعضی خیر. متاسفانه همچنان VAR در لیگ برتر ما وجود ندارد و این اتفاقات برای همه تیم‌ها خواهد افتاد. البته استقلال نباید منتظر اعلام پنالتی یا مواردی این‌چنینی باشد. باید با تمام وجود بازی کنیم و با احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم، به چنین تیم‌هایی حداقل ۲،۳ گل بزنیم.

*قاسمی‌نژاد تحت فشار است

مهاجم اسبق آبی‌پوشان درباره عملکرد امین قاسمی‌نژاد و رودی ژستد در این مسابقه تصریح کرد: ژستد در تیم‌های نسبتاً خوبی بازی کرده، اما هنوز در استقلال جا نیفتاده و باید با تمرینات انفرادی و تلاش بیشتر خیلی زود به آمادگی مطلوب برسد تا هزینه‌ای که برای او صرف شده به بار بنشیند. قاسمی‌نژاد در پدیده بازیکن بسیار خوبی بود، احساس می‌کنم در استقلال تحت فشار است. او باید با تمرکز بیشتر بازی کند و زودتر خود را با تاکتیک تیم وفق دهد، امیدوارم او به اتفاقی که برای مرتضی تبریزی افتاد دچار نشود و زودتر خودش را با استقلال هماهنگ کرده و برای تیم موثر باشد.

وی در رابطه با بازگشت هواداران به ورزشگاه آزادی در این دیدار تاکید کرد: هوادار یار دوازدهم هر تیم فوتبال است. شخصاً در زمان بازی از حضور هواداران در ورزشگاه انرژی مضاعفی می‌گرفتم و تلاش بیشتری انجام می‌دادم. استقلال و پرسپولیس همواره با حضور هواداران در کنار خود عجین شده‌اند و این مسئله قطعاً به سود ماست. حضور هواداران استقلال باعث شد بازی امروز بسیار گرم‌تر شود و اگر آن‌ها نبودند چه بسا این مسابقه کسل کننده می‌شد.

*تقابل دو سرمربی استقلالی حساسیت و جذابیت را دوچندان می‌کند

علی موسوی در خصوص تقابل هفته بعد استقلال و گل گهر خاطرنشان کرد: لیگ امسال بسیار جذاب است و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. گل گهر هم مانند استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی است و هر دو تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند و تیم‌هایی دونده و پرتلاش هستند. تقابل دو سرمربی استقلالی می‌تواند حساسیت و جذابیت این مسابقه را دوچندان کند. امیدوارم مهاجمان استقلال بتوانند به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کرده و امتیاز کامل را از این دیدار به دست آورند.

 

دیدگاهتان را بنویسید