229152

بازیکنان هوادار پس از شکست مقابل استقلال چه گفتند؟

دنیای معدن- بازیکنان تیم هوادار تهران پس از شکست مقابل استقلال به تصمیمات داوری معترض بودند.

به گزارش دنیای معدن- تیم هوادار تهران در دیداری معوقه از هفه شانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل مهمان صدر جدولی خود تیم استقلال با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در پایان این دیدار بازیکنان هوادار صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بابک مرادی

*بازی خوبی بود، ولی برای من خیلی سخت بود. بعد از جدایی از استقلال، قسمت شد به هوادار بیایم. دو سه روز با این تیم بودم. امروز با استقلال که تیم مقتدری در ایران و آسیا است بازی کردیم. آن‌ها بازی را بردند و تبریک می‌گویم.

* همه می‌دانند که استقلال را خیلی دوست دارم، اما هیچ وقت شرافتم را زیر سوال نمی‌برم. با سیاوش در مورد صحنه‌ای که پنالتی شد صحبت کردیم. اعتقاد داشتم پنالتی شد. به هر پیراهنی که می‌پوشم عرق دارم و تمام وجودم را برایش می‌گذارم. برایم سخت است که جلوی استقلال بازی کنم، ولی شرافتم را خیلی دوست دارم. اعتقاد داشتم پنالتی بود، الان هم می‌گویم پنالتی بود، ولی استقلال بازی را برد. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

* دست خودم نبود. خیلی دوست داشتم بمانم. موقعی که به استقلال رفتم، فکرم این بود از این تیم به تیم ملی بروم، اما آنطور که باید، نشد. پست من پستی نبود که دوست داشتم بازی کنم. با صحبتی که با عنایتی کردم گفت فکر و ذکرت را روی پست خودت بگذار. می‌خواهم فقط در پست وینگر و مهاجم از تو استفاده کنم.

* موقعی که می‌خواستم جدا شوم به باشگاه رفتم. از سردار آجورلو تقدیر و تشکر می‌کنم. هرچه گفت خدا گواه است و خود آجورلو می‌تواند شهادت بدهد، گفت بابک باید تمدید کنی، باید قرضی بروی، گفت باید پولت را ببخشی، گفت باید سفید امضا کنی، گفتم چشم. بعد از اینکه با استقلال دو ساله تمدید کردم نمی‌دانم خبر چگونه درز کرد.

* ظاهرا کادرفنی مخالف این کار بود. من هم با توجه به اینکه استقلال را دوست داشتم و نمی‌خواستم برای این تیم حاشیه درست شود، به آجورلو گفتم خواهش می‌کنم بدون سروصدا اگر می‌شود رضایت قطعی من را بدهید. هرموقع شرایط فراهم شد باز با دل و جانم بر می‌گردم. مطمئنا استقلال تیم بابک مرادی هاست. امیدوارم رفتاری که با من شد با امثال من نشود. به امیدخدا بر می‌گردم. حقم را می‌گیرم.

* عشقم استقلال است و واقعا به من ظلم شد. همه آن‌هایی که به من ظلم کردند را می‌بخشم، چون آدمی هستم که چیزی در دلم نمی‌ماند و از کسی ناراحتی به دل نمی‌گیرم. کینه نمی‌گیرم. امیدوارم استقلال آخر فصل جشن قهرمانی بگیرد. آرزوی قلبی من است.

* گفته بودم اگر گل بزنم شادی نمی‌کنم. فقط پیراهن هوادار را در می‌آورم که زیر آن پیراهن استقلال را پوشیده بودم. فرهاد مجیدی سرمربی من بود. هر اتفاقی افتاده به کنار، احترام بزرگتر از خودم را همیشه دارم.

* معین عباسیان

* بازی خیلی پرتنشی بود و می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. استقلال تیم بزرگی است و قهرمان نیم فصل شد، با توجه به اینکه تمام نکات را کادر فنی گفته بودند اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

* یک مقدار مسئولیت پذیر نیستیم. خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم. نشان دادیم که مقابل تیم‌های  بزرگ و اکثر بازی‌ها خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه لازم را نمی‌گیریم. یک کم تیم جوانی هستیم و از نظر مسئولیت پذیری پایین هستیم. باید روی این مساله خیلی کار و تمرکزمان را بیشتر کنیم.

* من به عنوان کاپیتان باید با داور صحبت کنم. اینکه من صحبت کنم و الکی به من کارت می‌دهد صدرصد یکی  تعویض‌های سرمربی را می‌سوزاند. من به داور می‌گویم که کاپیتان هستم و باید حرف بزنم روی چه حسابی به من کارت می دهی؟! واقعا به نظرم می‌توانست بیشتر  دقت کند. نصف سوت‌ها را به آن سمت زد.

*واقعا صحنه پنالتی را ندیدم اما صحنه حسین مرادمند را دیدم که توپ به دستش خورد و راحت می‌توانست برای‌مان پنالتی بگیرد.آنجا هم یک بر یک بودیم راحت می‌توانستم برای‌مان پنالتی بگیرد اما چه بگویم دیگر؟

* محمد ستاری

*در دقیقه ۹ یک پنالتی برای استقلال اعلام شد که کمی تمرکز ما را برهم زد. با این حال توانستیم در همان نیمه اول کار را جبران کنیم. به نظر من آقای داور تمرکز لازم را نداشت. روی یک صحنه معین عباسیان به شرایط زمین مسابقه اعتراض کرد و به او کارت زرد داد.

 

*در بین دو نیمه هم می‌گوید من می‌دانم بی جهت به تو کارت دادم و حواسم هست. این تیم ما را عصبی می‌کند. لحن صحبت داور با بازیکنان ما و تیم حریف متفاوت بود. به بازیکن خارجی آن‌ها می‌گوید "Please do not speak "، اما به بازیکن ما می‌گوید صحبت کنید، کارت می‌دهم. این کار تیم را عصبی می‌کند.

 

*استقلال تیم خوبی است، اما ما روی یک شروع مجدد گل خوردیم. حیف شد و حسرت می‌خوریم. امیدوارم در آینده بهتر کار کنیم.

 

*روی این صحنه بازیکن آن‌ها اخراج شد. این کار برای بازیکن تیم استقلال زشت بود. روی یک صحنه توپ به دست بازیکن استقلال خورد، اما برای ما پنالتی نگرفتند. روی صحنه ۶۰ به ۴۰ را برای استقلال پنالتی گرفت، اما صحنه واضح برای ما را پنالتی اعلام نکرد. روی صحنه گل هم کارشناسان گفتند خطا بود. ما روی دو شروع مجدد گل خوردیم که بحث زیادی داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید