227714

بازیکنان استقلال پس از شکست مس چه گفتند؟

دنیای معدن- تیم استقلال تهران در مهمترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از سد مس رفسنجان گذشت.

به گزارش دنیای معدن- در ادامه دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با با برتری شاگردان فرهاد مجیدی و تداوم صدرنشینی استقلال به پایان رسید.

پس از این پیروزی بازیکنان استقلال صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* وریا غفوری:

* خدا را شکر توانستم صحیح و سالم از زمین بیرون بیایم و ۳ امتیاز را گرفتیم. شرایط خوب است و امیدوارم همین اتفاق ادامه‌دار باشد.

* تیم صدر جدول است و اعتماد به نفس بیشتری می‌گیرد و شرایط بهتر می‌شود. هدف ما قهرمانی است و لیاقتش را داریم. در این مدت به تیم ما ظلم شد.

* حذف از لیگ قهرمانان یک فاجعه ملی بود که نمی‌توان آن‌را توجیه کرد. آدم‌های دیگر در امور استقلال دخالت می‌کردند که ورزشی نبودند و باید به این مسائل دقت می‌شد، اما این اتفاق نیافتاد. نه مجلس، نه وزارت ورزش و نه مدیران قبلی جوابگو هستند. نه کسی قبول می‌کند و نه عذرخواهی می‌کنند.

* هر باشگاهی سعی می‌کند در بالاترین سطح باشد و این اتفاق لطمه می‌زند. ما انگیزه زیادی داریم، اما لطمه زیادی به ما زد. ما فوتبال آماتوری داریم که به آن می‌خواهیم سر و شکل حرفه‌ای دهیم، اما با این روند نمی‌شود. وقت آن است آن‌هایی که خودشان را به خواب زدند، بیدار شوند و سر و سامانی به فوتبال دهند.

* بالاترین نهاد ورزش، وزارت ورزش و وزیر ورزش است که بار‌ها قول خصوصی‌سازی شود، اما این اتفاق نیافتاده است. دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند تا فوتبال حالت گدایی به خودش بگیرد و همیشه کاسه چه‌کنم چه‌کنم دست ما باشد و فوتبال همین‌طوری فقیر باشد.

* مهدی مهدی‌پور

* حذف از آسیا ناراحت کننده است، اما به چیزی که از دست بازیکنان و کادر فنی خارج است نباید اهمیت داد. کاری از دست ما ساخته نیست.

* در دقایق آخر باید حواس‌مان را جمع کنیم که دیگر شاهد این موضوع نباشیم. فوتبال است و این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد. خدا را شکر گل خورده ما اینقدر کم هست که نتوان ایرادی گرفت.

* بازیکن حریف ۱۰۰ درصد بازیکن ما را زد. درست است که بازیکن ما ضربه‌اش را زده بود، اما خطا قطعی بود. من و داور نزدیک به صحنه بودیم. بعد از اینکه بازیکن ما ضربه‌اش را زد، بازیکن حریف با او برخورد کرد. من و داور خیلی به این صحنه نزدیک بودیم و فکر می‌کنم ۱۰۰ درصد پنالتی بود.

* امیرحسین حسین‌زاده

* ‌می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم، اما خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. در نهایت خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

* تمرکزمان برای بازی بعدی است و اگر برنده شویم می‌توانیم به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنیم.

* در یک صحنه دیدم گلر مس جلو آمده، اما خیلی خوب و باهوش عمل کرد و با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد، اما گزینه‌ای برای پاس هم نداشتم. مدافع حریف با کوین رفته بود و من راهی جز شوت زدن نداشتم.

دیدگاهتان را بنویسید