227707

گل‌محمدی: امتیازات مهمی را از دست دادیم/ هدیه زاهدی‌فر به پدیده اشتباه داوری نبود

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم؛ موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم.

به گزارش دنیای معدن- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. اگر کمی باهوش‌تر بودیم و از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با تعداد گل‌های زیاد این بازی را ببریم.

*روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ۲ تا ۳ بار کلا روی دروازه ما آمدند، ایستگاهی هم زاهدی‌فر به حریف هدیه کرد. اسم این صحنه را اشتباه نمی‌گذارم. آن صحنه اشتباه واضح داور بود و ایشان به صحنه بسیار نزدیک بود. این هدیه و موقعیت را به حریف داد و همین توپ گل شد.

*روی صحنه منجر به گل خودمان هم اشتباه کردیم، بهتر از این نمی‌شد بازی کرد. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، برنده بازی می‌شدیم. تعویض‌ها هم در راستای افزایش میل هجومی تیم بود. حریف تمرکز خوبی در دفاع داشت و این کار را سخت‌تر کرد.

*افت فاز دفاعی پرسپولیس؟ نسبت به فصل قبل گل بیش‌تری دریافت کرده‌ایم، اما گل‌های بیش‌تری هم نسبت به فصل قبل زده‌ایم. باید تمرکز بیش‌تری داشته باشیم تا در ادامه بهتر شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید