225268

گل‌محمدی: حق بازیکنان پرسپولیس این نوع برخورد نیست/ بازیکنی حق ندارد به خاطر دربی احتیاط کند/ اشتباهات همیشه علیه پرسپولیس بوده

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید همان پرسپولیس همیشگی باشیم که هم خوب نتیجه می‌گرفت و هم بازی خوبی را ارائه می‌داد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* مقابل تیمی بازی داریم که جوان و دونده است و شرایطی دارد که می‌خواهد امتیاز بگیرد. بازی‌های خوبی را در ۶ دیدار قبلی از نفت دیده‌ایم و باید  تمرکز خیلی خوبی داشته باشیم تا  ۳ امتیاز را کسب کنیم.

* شرایط جدول هم برای ما و نفت مسجدسلیمان حساس است و به هیچ عنوان دوست نداریم در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم.

* پس از بردن نفت آبادان از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم، اما بدقولی باشگاه گریبانگیر بازیکنان شده است. با این وجود آماده مسابقه هستیم.

* کاری که باید انجام بدهیم این است هم تمرکز خوبی داشته باشیم و هم با گردش خوب مسابقه را خوب کنترل کنیم. باید بتوانیم مثل دیدار قبلی موقعیت ایجاد کرده و با یک بازی شناور و مبتنی بر سرعت، مقابل نفت مسجد سلیمان کار کنیم.

* باید بتوانیم از لایه‌های دفاعی حریف رد شویم و این کار هم با سرعت دادن و ارسال پاس‌های سالم در زمین حریف انجام خواهد شد. ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

* قطعا در مسابقه فردا هرچند قبل از دیدار با استقلال است، هیچ ملاحظاتی در نظر گرفته نمی‌شود. با تمام قوا مقابل تیم نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنان می‌خواهم خیلی محکم روی توپ و حریف باشند.

* لازم نیست به خاطر دربی بخواهیم مقابل نفت امتیاز از دست داده و شل بازی کنیم. نباید فکر کنیم بازی بعدی ما مهم است، زیرا دیدار با نفت مسجد سلیمان هم ۳ امتیاز دارد همانگونه که دربی هم سه امتیاز دارد. باید خود با کسب امتیازات کامل در بازی فردا برای دیدار مقابل استقلال آماده کنیم.

 

* هیچ‌کس حق ندارد به خاطر دربی مراقب کارت زرد نگرفتن باشد، زیرا این کار واقعا غیرحرفه‌ای است. قطعا با تمام قوا بازیکنان ما برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند.

 

* شروع فصل با مشکلات زیادی مواجه شدیم که یکی از عوامل آن تاثیری بود که نتیجه بازی با الهلال روی پرسپولیس گذاشت. با توجه به آن اتفاقی که در پرواز تیم افتاد، از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی نداشتیم، حتی در بازی ابتدایی که برنده شدیم، از کار فنی تیم‌مان راضی نبودند.

 

* پس از آن مسابقه با الهلال در ۳ دیدار نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. البته توانستیم هفته قبل خود را پیدا کنیم و باید بگویم دیدارهایمان در ۶ هفته ابتدایی سخت بود و قرعه راحتی نداشتیم.  

 

* نمی‌گویم بازی‌های آینده راحت است اما نسبت به ابتدای فصل کار راحت‌تری داریم. دوست داریم این ریتم را حفظ کرده و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

 

* باید همان پرسپولیس همیشگی باشیم که هم خوب نتیجه می‌گرفت و هم بازی خوبی را ارائه می‌داد این هدف اصلی ماست.  

 

* رضا اسدی یک سال از بازی‌ها دور بود و شرایط مسابقه را نداشت، ولی با این وجود در دیدار‌های قبلی وضعیت سختی را تحمل کرد و شرایط سختی را گذراند. شاید اگر هر بازیکنی جای اسدی بود چنین اتفاقی برایش رخ می‌داد، اما روی همه بازیکنان به ویژه نفرات جدیدی که گرفته‌ایم حساب باز کرده‌ایم و قطعا در ادامه فصل می‌توانند به ما کمک کنند.

 

* قبل از بازی نمی‌خواهم درباره مسائل مالی صحبت کنم، اما باید یک موضوع را بگویم. حق بازیکنان پرسپولیس این نوع برخورد نیست. آن‌ها با تمام وجود کار کرده و همه چیزشان را برای پرسپولیس گذاشته‌اند تا تیم موفق و سربلند شود.

 

* بعد از ۵ قهرمانی اگر وضعیت تیم چنین شرایطی باشد ناجور است و باید روی این موضوع مقداری تامل کرد. بازیکنانم چه کار باید می‌کردند که آن را انجام ندادند تا این وضعیت‌شان باشد؟ امیدوارم مشکلات حل شود. به حدی این جمله را تکرار کرده‌ایم که حالت کلیشه‌ای پیدا کرده است.

 

* بازیکن، زندگی و خرج و مخارج دارد و درآمدشان فقط از فوتبال است. برطرف نشدن مشکلات مالی و اینکه به خاطر پول چنین وضعیتی داشته باشند حربه‌ای شده برای کسانی که می‌خواهند این را توجیه کنند. بازیکنان نیاز به شرایط و امکانات خوب دارند.

 

* حدود ۲ ماه است برای زمین تمرین نامه داده و شفاهی هم این موضوع را گفته‌ام، اما هیچ ترتیب اثری ندادند. متاسفانه زمین تمرین مناسبی نداریم. همین کیفیت زمین تمرین در بازی خودش را نشان می‌دهد.  

 

* همه از مشکلات پرسپولیس با خبر هستند. مدیر، وزیر، خبرنگار، بازیکن، هوادار و مربی این مسائل را می‌دانند، اما باید اراده برای حل مشکلات وجود داشته باشد. امیدوارم این مشکلات حل شود.

 

* دنبال چه چیزی هستید؟ عبدی مانند پسر من است. بچه بامعرفت و خوبی است و مشکلی با هم نداریم.

 

* همیشه موضع حمایتی از داوران دارم. باید اجازه بدهیم آرامش بیشتری و فضای بهتری برای کار کردن داشته باشند. هیچ داوری دنبال این نیست که بخواهد حق را ناحق کند. این چیزی است که من در فوتبال دیدم.

 

* می‌گوییم اشتباهات داوری جزئی از بازی است، اما وقتی تصمیم‌هایی که در ۶ بازی اخیر گرفته شده را کنار هم می‌گذاریم، می‌بینیم اشتباهات همیشه علیه پرسپولیس بوده است. با این وجود خود را درگیر این مسائل نکردم و همیشه گفته‌ام امکانات داوران همیشه ضعیف است.

 

*علیرضا اشرف، مدیر رسانه تیم پرسپولیس نیز در ابتدای نشست خبری اظهار داشت: روز گذشته باشگاه پرسپولیس نامه‌ای در ارتباط با داوری‌ها ارسال کر، زیرا مانند سال‌های گذشته از داوری‌ها متضرر می‌شویم. خیلی عجیب است که ۶ هفته از مسابقات گذشته، اما ۵ اشتباه مسلم داوری به ضرر پرسپولیس گرفته شده است. نمی‌دانیم چرا چنین اتفاقی می‌افتد. دوستان بحث VAR را پیش می‌کشند. بهتر است با تصمیمات بهتری این اشتباهات را به حداقل رساند و اگر قرار است اشتباهی رخ دهد برای همه تیم‌ها باشد نه پرسپولیس.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید