223434

گل‌محمدی: آلومینیوم خیلی بهتر بازی کرد و بهتر جنگید/ پروژه‌ای برای شکست و نابودی پرسپولیس در جریان است

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از پنج قهرمانی پشت‌سر هم، جلوی پرسپولیس سنگ‌اندازی‌های زیادی می‌شود و دوست ندارند موفقیت‌های ما ادامه داشته باشد.

به گزارش دنیای معدن،  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: 

*به آلومینیوم تبریک می‌گویم؛ خیلی بهتر از ما بازی کرده و بهتر جنگیدند. از موقعیت‌های‌شان هم بهتر استفاده کردند. آلومینیوم برای بردن تیم شایسته‌ای بود و ما تیمی نبودیم که امروز بخواهیم حتی مساوی بگیریم.

*شرمنده مردم و هواداران شدیم؛ بازی خوبی انجام ندادیم. نه کیفیت خوبی ارائه کردیم و نتیجه خوبی نگرفتیم. حرف زیادی برای گفتن درباره این بازی نداریم، اما باید سعی کنیم خیلی زود خود را پیدا کرده و ریکاوری خوبی انجام بدهیم.

*باید نقاط ضعف خود را مشخص کرده و برای بهتر شدن تلاش کنیم. این کاری است که باید در روز‌های آینده انجام بدهیم، زیرا دیدار سنگینی مقابل گل‌گهر داریم. باید درس خوبی از باخت آلومینیوم بگیریم. سال گذشته هم که به این تیم باختیم خیلی خوب استفاده کرده و توانستیم ۶ بازی پشت‌سر هم برنده شویم. اکنون هم اتفاقی شبیه سال گذشته رخ داد و سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

*اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های ماه‌های اخیر برای پرسپولیس کار را برای تیم سخت کرده. دنبال بهانه نیستیم و نمی‌خواهیم موشکافانه مسائلی که سبب شده پرسپولیس در این وضعیت بیفتد بررسی کنیم. دنبال دلایل این چیز‌ها نیستیم. پس از پنج قهرمانی پشت‌سر هم، جلوی پرسپولیس سنگ‌اندازی‌های زیادی می‌شود و دوست ندارند موفقیت‌های ما ادامه داشته باشد.

*امیدوارم اینگونه نباشد و اشتباه کرده باشم. شاید این مسائل پروژه‌ای برای شکست و نابودی پرسپولیس باشد، اما امیدوارم اشتباه کرده باشم. هر چند وقتی اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ داده کنار هم می‌گذاریم متوجه می‌شویم این مسائل فقط یک دلیل دارد و آن هم این است که نگذاریم این تیم موفق شود. اکنون بعد از باخت است و برخی فکر می‌کنند دنبال بهانه هستیم، اما تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم بیشتر تلاش کردن است.

*نمی‌خواهم درباره شخص صحبت کنم، زیرا باید در تمام خطوط بهتر شویم و این بحث فقط مربوط به دفاع راست نیست. فقط باید بیشتر تمرین کنیم همینی هست که هستیم و بیشتر از این در اختیار نداریم. باید با همین نفرات ادامه بدهیم. البته بازیکنان خوبی هستند و دنبال این نیستیم که بگوییم پرسپولیس ضعف دارد.

* فقط باید بیشتر تمرین کرده و تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشیم باید به هم اعتماد کنیم. باید این کار را انجام بدهیم.

*اگر آلومینیوم در بازی‌های خارج از خانه هم اینگونه قوی باشد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. امروز هم واقعاً خوب بازی کردند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید