227338

شکایت فولاد از استقلال به کجا رسید؟/ یزدانی و مردامند سرباز هستند؟

دنیای معدن- بر اساس استعلام انجام شده مرادمند و یزدانی هیچ مشکلی از نظر نظام وظیفه ندارند و حضور آن‌ها همچنان در ترکیب تیم فوتبال استقلال قانونمند است.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - پس از دیدار استقلال و فولاد در جریان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر مسئولان باشگاه خوزستانی با اعتراض به حضور دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در جریان این دیدار از فدراسیون درخواست کردند وضعیت خدمت نظام وظیفه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بررسی شود، چون به زعم آن‌ها این بازیکنان مشمول قانون خدمت سربازی هستند.

هرچند هنوز فدراسیون فوتبال در قبال این موضوع واکنش رسمی نشان نداده است، اما پیگیری‌های خبرنگار میزان حکایت از این دارد که مرادمند و یزدانی هیچ مشکلی از نظر نظام وظیفه ندارند و همچنان حضور آن‌ها در ترکیب تیم فوتبال استقلال قانونمند است.

برابر استعلام‌های به عمل آمده از سوی باشگاه استقلال، یزدانی هیچ مشکلی از نظر قانونی ندارد، چون از معافیت تحصیلی برخوردار است، مرادمند هم تا فروردین ۱۴۰۱ مجوز حضور در استقلال را دارد از این رو تا آن زمان مشمول نیست.

فصل گذشته نیز مباحثی مشابه در قبال وضعیت خدمت سربازی این دو بازیکن مطرح شد و برخی مدعی شدند یزدانی قادر به حضور در ترکیب استقلال در فصل بیست و یکم نیست، اما پیگیری‌های صورت گرفته و استعلام‌های قانونی نشان داد این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال ندارد، درباره مرادمند نیز همین اتفاق صادق است.

منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال در این ارتباط به خبرنگار میزان اعلام کردند ما هیچ مشکلی از نظر قانونی برای استفاده از این بازیکنان نداریم و قانون گذار منعی برای استقلال در نظر نگرفته است، اما با این حال برخی دوستان تلاش دارند با جریان سازی به نوعی به گونه‌ای قلمداد کنند که تخلفی روی داده است، اما مرجع تصمیم‌گیرنده ناظر بر قانون تصمیم‌گیری خواهد کرد نه یک ادعا که بر اساس ذهنیت به وجود آمده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید