226955

نامداری: استقلال نشان داد جایگاهش تا آخر فصل همین‌جاست/ پیروزی مقابل فولاد گامی مهم در راه قهرمانی است

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نسبت به ابتدای فصل فوتبال بهتری ارائه می‌کند و اقتدار بیشتری در میدان دارد.

به گزارش دنیای معدن، اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی استقلال مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: برد بسیار خوب و مقتدرانه‌ای بود و پس از بازی مقابل نود ارومیه در جام حذفی که کار گره خورد و هواداران نگران اوضاع تیم بودند، روحیه زیادی به استقلال تزریق کرد. این بازی و کسب ۳ امتیاز نشان داد جایگاه استقلال تا آخر فصل همینجاست و این تیم یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

وی ادامه داد: این روند خوب قطعاً ادامه دار خواهد بود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. استقلال نسبت به ابتدای فصل فوتبال بهتری ارائه می‌کند و اقتدار بیشتری در میدان دارد. در هفته‌های اول چند بُرد اقتصادی به دست آوردیم، اما حالا بازی‌های پرگل تری را شاهد هستیم و این نشان از هماهنگی بالا و روز افزون شاگردان مجیدی دارد.

*مهاجمان خارجی استقلال با سایر نفرات هماهنگ شده‌اند

پیشکسوت استقلال در رابطه با مشکلات نماینده فوتبال مشهد گفت: پدیده این فصل خیلی تنها بوده و مشکلات بسیار زیادی داشته است و همین عوامل باعث شده بود داود سید‌عباسی مقداری عصبی و تحت فشار باشد. این تیم هیچ حامی و پشتیبانی ندارد و در دیدار خانگی هیچ حرفی برای گفتن نداشت. در حال حاضر مالکان باشگاه و مسئولان استان خراسان باید یکدل و هماهنگ باشند و با حمایت‌های خود این تیم را نجات دهند. پارسال به همراه مهدی رحمتی زحمات زیادی برای موفقیت این تیم کشیدیم و این وضعیت برای من ناراحت کننده بود.

پیشکسوت استقلال درباره گلزنی مهاجمان تیمش عنوان کرد: استقلال بهترین مهاجمان لیگ را در اختیار دارد و در خط حمله بسیار پُرمهره و با کیفیت است به نحوی که ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند. مهاجمان خارجی استقلال با سایر نفرات هماهنگ شده‌اند و این نوید روز‌های خوبی را به آبی‌پوشان می‌دهد.

*همه توقع دارند استقلال مقتدرتر و هجومی‌تر باشد

وی در رابطه با درخشش هافبک‌های این تیم به ویژه جعفر سلمانی و مهدی مهدی‌پور گفت: در استقلال همان‌طور که کوچکترین لغزش‌ها بسیار واضح به چشم می‌آیند، درخشش‌های بازیکنان هم از نظر‌ها پنهان نخواهد ماند. بازیکنان فعلی استقلال در تیم‌های قبلی خود درخشش زیادی داشتند و می‌توانند در استقلال بیشتر هم بدرخشند. این خیلی خوب است که به جوانان استقلال میدان داده شود و آن‌ها آماده روز‌های سخت پیش رو باشند.

مربی سابق استقلال در خصوص انتقاداتی که به سبک بازی این تیم می‌شد، افزود: در حال حاضر خیلی خوب نتیجه می‌گیریم، اما همه توقع دارند استقلال مقتدرتر و هجومی‌تر باشد. به نسبت اول فصل خیلی پیشرفت کرده ایم، اما همچنان کمی با استقلال ایده‌آل و رویایی فاصله داریم و باید چشم نوازتر بازی کنیم

*در فوتبال امروز پیروزی و کسب ۳ امتیاز مهم‌تر است

وی تصریح کرد: در برابر پدیده خیلی زود سوار بر بازی شدیم و به گل رسیدیم و این طبیعی بود که بازیکنان در زمین حریف خیلی به آب و آتش نزنند. شاید هواداران توقع دارند استقلال ۹۰ دقیقه حمله کند، اما در فوتبال امروز مهم‌ترین امر، پیروزی و کسب ۳ امتیاز است که استقلال به خوبی به این هدف رسیده.

اشکان نامداری در پایان درباره تقابل حساس استقلال با فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: به طور کلی بازی با تیم‌های خوزستانی اصلاً راحت نیست و کار سختی مقابل فولاد داریم. ضمناً با بازگشت جواد نکونام به این تیم، تغییرات مثبتی هم اتفاق افتاد. بازی با فولاد یکی از بازی‌های خیلی مهم استقلال در راه قهرمانی است و باید ۳ امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید