227141

با کمترین تغییرات ممکن نسبت به دیدار قبل

ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با فولاد

دنیای معدن- با وجود صحبت های فرهاد مجیدی مبنی بر محاسن تغییر ترکیب، اما بعید به نظر می رسد او با تغییر خاصی نسبت به دیدار قبل به مصاف فولاد برود.

به گزارش دنیای معدن، هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر با دیدارهای حساسی همراه است که در یکی از این بازی ها، استقلال در استادیوم آزادی تهران به مصاف فولاد می رود. جدال های دو تیم همواره از حساسیت های زیادی برخوردار بوده که حواشی متعددی را نیز در سالهای اخیر به همراه داشته است و همین مسئله باعث شده تا هواداران در انتظار یک دیدار دیدنی دیگر باشد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی گفت که تغییر ترکیب در هر بازی یک حسن به حساب می آید اما کمی بعید به نظر می رسد که او در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل برابر شهرخودرو تغییر خاصی را ایجاد کند.

* سیدحسین به دنبال پنجمین کلین شیت متوالی

سنگربان با تجربه استقلالی ها فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. سیدحسین حسینی تاکنون در 8 دیداری که به میدان رفته، تنها یک بار دروازه اش باز شده و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این فصل بوده است. هواداران استقلال امید زیادی دارند تا این گلر باتجربه بتواند درخشش را در دیدار حساس برابر فولاد نیز تکرار کند. او در 4 بازی گذشته برابر پرسپولیس، پیکان، سپاهان و شهرخودرو گلی را دریافت نکرده و در پی کلین شیت پنجم است.

* خط دفاعی مطمئن در آزمونی سخت

یکی از نکات مثبت استقلال در این فصل، داشتن خط دفاعی مطمئن بوده که تا به اینجای فصل و به همراه آلومینیوم بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود کرده است. تیم مجیدی با حضور سیاوش یزدانی در مرکز خط دفاعی خود و استفاده متناوب از سایر بازیکنان، به سدی محکم در برابر رقبا تبدیل شده است.

انتظار می رود که در بازی امروز، مجیدی از حسین مرادمند به همراه عارف آقاسی در خط دفاعی تیمش استفاده کند. آقاسی که چند فصل بسیار خوب را در فولاد سپری کرد، امروز به مصاف تیم سابق خود می رود. مرادمند نیز 2 کارته است و باید مراقب باشد اخطاری دریافت نکند چرا که بازی با آلومینیوم را از دست می دهد.

* همه در انتظار درخشش دوباره مهدی پور

مهدی مهدی پور روز فوق العاده ای را برابر شهرخودرو سپری کرد. بازیکن اصفهانی استقلال به مهره ای مطمئن در میانه میدان تبدیل شده است و آبی پوشان امید زیادی دارند تا او در دیدار حساس امروز نیز بتواند توانایی هایش را به نمایش بگذارد. زبیر نیک نفس نیز که به مصاف تیم سابقش می رود، زوج مهدی پور در مرکز زمین است و استقلالی ها به درخشش این زوج امید زیادی دارند.

* یامگا در راست، جعفر در چپ

کوین یامگا توانست با غلبه بر بیماری سرماخوردگی خود، در جلسه تمرینی روز گذشته حاضر شود و بخش اعظمی از نگرانی آبی ها برای حضور یک بال راست تخصصی در دیدار با فولاد رفع شد. جعفر سلمانی نیز که این روزها در ترکیب تیمش خوب می درخشد، همچون همیشه در سمت چپ انجام وظیفه می کند.

* آسمان خراش های مجیدی در خط حمله

فرهاد مجیدی از همکاری و گلزنی دو مهاجم بلند قامتش رضایت کامل دارد. آرمان رمضانی که پس از باز کردن دروازه نود ارومیه در تقابل با شهرخودرو نیز فرصت حضور در ترکیب را به دست آورد و دست بر قضا موفق به گلزنی نیز شد، حالا یک مرتبه دیگر می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او در کنار رودی ژستد زوج خطرناکی را تشکیل دادند و هر دو موفق به گلزنی شدند.

فرهاد مجیدی برای انتخاب مهاجم سایه و کسی که پشت سر این دو نفر بازی کند، چند انتخاب دارد. امیرحسین حسین زاده هر چند در بازی های قبل پرتلاش ظاهر شد ولی موقعیت هایی را از دست داد. با این وجود باید دید سرمربی استقلال یک بار دیگر به این بازیکن اعتماد خواهد کرد یا نه.

 

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با فولاد:

 

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – عارف آقاسی – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – کوین یامگا – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده – آرمان رمضانی – رودی ژستد

منبع: ورزش سه

 

دیدگاهتان را بنویسید