227036

انتظاری: پرسپولیس و استقلال حذف شوند باید درِ فوتبال را تخته کرد/ سپاهان برای اعاده حیثیت به مصاف پرسپولیس می‌آید

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در بازی با سپاهان نیز شاهد کسب سه امتیاز از طرف شاگردان یحیی گل محمدی باشیم.

به گزارش دنیای معدن، سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود، از طرفی هم تارتار هیچوقت علاقه‌ای به بازی تدافعی ندارد و او هم مانند برخی مربیان به دنبال ارائه فوتبالی هجومی است. این برد خوبی بود تا پرسپولیس به صدر جدول نزدیک شود و در ادامه فصل با شرایط بهتری بازی‌های خود را پیگیری کند. درست است بازیکنان ذوب آهن جوان هستند، اما بازهم مقابل پرسپولیس خیلی قدرتمندانه بازی کردند.

وی درباره بازی این تیم مقابل سپاهان در هفته آینده تصریح کرد: پرسپولیس احتیاج به تعریف کسی ندارد، زیرا جزو بهترین و بزرگ‌ترین تیم‌های آسیا در سالیان اخیر بوده است. سپاهان هم مانند پرسپولیس یک تیم قابل احترام است که در این سالیان اخیر عناوین خوبی به دست آورده است. با توجه به شکست سپاهان مقابل پیکان، آن‌ها برای اعاده حیثیت به مصاف پرسپولیس می‌آیند تا بیشتر از این از کورس قهرمانی عقب نمانند. مطمئن باشید سپاهان با تمام توان خود به مصاف پرسپولیس می‌آید. خوشبختانه پرسپولیس هم در چند وقت اخیر با بُرد‌هایی که کسب کرده شرایط رو به جلویی پیدا کرده و امیدوارم در بازی با سپاهان نیز شاهد کسب سه امتیاز از طرف شاگردان یحیی گل محمدی باشیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره حذف این تیم از آسیا گفت: متاسفانه این اتفاق یک درد بزرگ است، زیرا هوادار مظلوم واقع شده و دود این اتفاق تنها به چشم هواداران پرسپولیس می‌رود. بهتر است مسئولان با مردم رو راست باشند. بالاخره پرسپولیس بزرگ است و دلیل این اتفاق این است آقایان یا خوب جایگاه پرسپولیس را نمی‌دانند یا که خودشان را به ندانستن زده‌اند. پنج سال قهرمانی متوالی در لیگ و همچنین رفتن به فینال آسیا حرف کمی نیست.

انتظاری خاطرنشان کرد: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با کسی شوخی ندارند و نمی‌توان با کدخدا منشی مسئله را حل فصل کرد. حدود سه ماه پیش این موضوع را عنوان کرده بودند، اما چطور شده در این مدت این مسئله حل نشده است. پس در این سه ماه آقایان چه کاری کردند؟ این اتفاق تنها باعث آزار و اذیت هواداران می‌شود. اگر این دو تیم حذف شوند باید در فوتبال را تخته کرد. بالاخره همه ما ایرانی هستیم و اسم ایران را در آسیا یدک می‌کشیم. اگر مجوز حرفه‌ای‌گری نداریم پس چطور لیگ ما حرفه‌ای شده؟

 

دیدگاهتان را بنویسید