226394

فریبا: خط دفاعی استقلال روز خوبی مقابل سپاهان داشت/ آبی‌پوشان در میانه میدان ضعف دارند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بین دو هافبک وسط استقلال که حفره ایجاد شده بود حدود دو یا سه مرتبه از این منطقه دچار آسیب شدیم و بازیکنان سپاهان موفق شدند چندین بار نفوذ کنند.

به گزارش دنیای معدن، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی طبق داشته‌های تیم‌ها پیش رفت، ما می‌دانستیم که هم استقلال و هم سپاهان دنبال این بودند در ۲۰ یا ۲۵ دقیقه تیم حریف را پرس کنند و به یکدیگر فضا ندهند. دقیقا عین همین موضوع هم رخ داد.

وی ادامه داد: بازی بیشتر حالت فیزیکی داشت و با سوت‌های زیاد داور از حالت‌ عادی خود خارج می‌شد. از دقیقه ۲۸ به بعد آهسته آهسته سپاهان بازی را در دست گرفت و یک یا دو موقعیت نصفه و نیمه هم برای گلزنی داشت هر چند که در دقایق پایانی نیمه‌نخست گردش توپ استقلال بهتر از قبل شد. از جناحین به خصوص سمت چپ بیشتر شاهد حمله از سوی استقلال بودیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: البته ایرادی که در نیمه اول وجود داشت از نظر من این بود که بین دو هافبک وسط استقلال که حفره ایجاد شده بود حدود دو یا سه مرتبه از این منطقه دچار آسیب شدیم و بازیکنان سپاهان موفق شدند چندین بار نفوذ کنند. البته نیمه دوم چشمی آمد تا بتوانند این خلا را پر کند و به نظرم وظیفه‌ای که به او محول شده بود خیلی خوب انجام داد. کلا خط دفاعی استقلال خیلی عالی ظاهر شد.

فریبا درباره عملکرد خط دفاعی استقلال تصریح کرد: خط دفاعی ما روز خوبی داشت به خصوص سیاوش یزدانی که عالی عمل کرد به نحوی هم توپ‌های اول را خوب دفع کرد و هم مانع از این شد چند توپ مهم برای دروازه استقلال خطرساز شود. در کنار آن در بازیسازی و حمله هم حضور موثری داشت. به هر حال تمام بازیکنان استقلال خوب بودند و خیلی هم زحمت‌کشیدند. نیمه دوم‌بازی از نظر فنی بهتر شد چرا که گردش توپ را هر دو تیم داشتند به خصوص استقلال. در شرایطی که سپاهان در حمله بود برخلاف آن استقلال به‌گل رسید. خوشبختانه ژستد نسبت به بازی گذشته بهتر عمل کرد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خداراشکر در دو هفته اخیر استقلال توانست هم مقابل پرسپولیس و هم سپاهان ضمن‌کسب امتیازات‌خوب، آن‌ها را نیز در جدول پشت سر بگذارد باید ببینیم فردا دو تیم دیگر که شانس بالایی برای صدرنشینی دارند چگونه‌ عمل خواهند کرد که امیدوارم همان‌گونه که‌ ما دو هفته برای چند تیم بازی کردیم‌ آن‌ها هم همین‌گونه برای ما بازی کنند تا قاطعانه بتوانیم صدر جدول را نگه داریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید