226507

مگر جراتش را دارند که پرسپولیس را حذف کنند/ ما مثل استقلالی‌ها به فوتبال نگاه نمی‌کنیم

دنیای معدن- با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس برد مهمی مقابل پیکان بدست آورد. نظر شما در خصوص این دیدار چیست؟

بله دقیقا همینطور است. بعد از دو تساوی مقابل استقلال و هوادار گرفتن ۳ امتیاز مقابل پیکان خیلی حیاتی بود. خداراشکر نمایش تیم هم در این بازی خیلی خوب بود و بچه ها  کاملا برتر از حریف بودند. با این برد جایگاه پرسپولیس هم در جدول بهتر شد و مطمئن باشید در بازی های بعد از این هم نمایش پرسپولیس بهتر خواهد شد.

هواداران و شخص یحیی گل محمدی به شدت نسبت به داوری اعتراض داشتند و حتی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

ببینید داوری ها از سطح فوتبال ما پایین تر است و هواداران و شخص یحیی خب حق دارند نگران باشند. من خودم مربی هستم و می دانم یک سوت داور ممکن است شرایط بازی را عوض کند. ولی شک ندارم این اشتباهات عمدی نیست و داوران به صورت سهوی اشتباه می کنند. من قبول ندارم که کسانی از بیرون نمی گذارند یک تیم قهرمان شود. این دقیقا همان حرف هایی است در ۵ سال گذشته استقلالی ها می زدند. ما پرسپولیسیم و نباید مثل آن ها به فوتبال نگاه کنیم.

به نظر شما پرسپولیس در این فصل مدعی قهرمانی به حساب می آید؟

بله قطعا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. به نظرم قهرمان شدن در این فصل سخت تر از سال های گذشته است. دلیلش هم قدرتمندتر شدن رقبای پرسپولیس است. با این حال من فکر می کنم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شود.البته این به شرطی است که تیم آرامش داشته باشد که این مهم ترین موضوع برای قهرمانی یک تیم است.

صحبت از آرامش شد. حتما در جریان تجمع هواداران مقابل وزارت ورزش قرار گرفتید. هواداران به شدت علیه صدری شعار می دادند، نظر شما در این خصوص چیست؟

من قبلا هم گفتم که وزارت ورزش باید زودتر تکلیف پرسپولیس را مشخص کند. اگر می خواهند صدری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند، خب زودتر حکمش را بزنند. اگر هم قرار است فرد دیگری را بگذارند، خب انتخاب نهایی شان را انجام دهند تا هواداران از بلاتکلیفی دربیایند و تیم به یک آرامش برسد. با این حال من به شخصه می بینم که صدری با وجود اینکه سرپرست موقت است انصافا کار را زمین نگذاشته و همه امورات را پیش می برد. کلی پول در این مدت به باشگاه آورده که این موضوع نشان می دهد دارد کارش را انجام می دهد. فقط از شخص وزیر می خواهم هر اتفاقی که قرار است بیفتد، همین حالا و خیلی زود انجام شود تا پرسپولیس ضرر نبیند.

در مورد رفتن رادوشویچ چه صحبتی دارید؟

من نمی دانم واقعا چه بگویم. چند سال است که می گویم چرا باید به یک خارجی به خاطر نشستن روی نیمکت به یورو پول بدهیم. کل فصل رادو روی نیمکت است. شاید حالا اتفاقی بیفتد و در طول سال ۴ بار هم بازی کند. پول خوب و به یورو را باید به بازیکنی بدهند که ۳۰ بازی در طول فصل انجام دهد و مفید باشد. نه اینکه رادو فقط تمرین می کند و کلا ۴ بازی در طول سال هم به او نمی رسد.

افشین پیروانی اعلام کرد، می خواهند مجوز حرفه ای پرسپولیس را باطل کنند و با حذف پرسپولیس ، تیم دیگری را به آسیا بفرستند. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

مگر هرکی به هرکی است که بخواهند پرسپولیس را کنار بگذارند. اصلا مگر جراتش را دارند که پرسپولیس را حذف کنند. من نمی دانم افشین چه چیزهایی می داند و یا به گوشش رسیده است، ولی بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. پرسپولیس و استقلال همه مسائلشان مثل هم است و مالکیتشان هم با وزارت ورزش است. اگر مشکلی وجود دارد وزارت باید حل کند تا مجوز حرفه ای این دو باشگاه با خطر مواجه نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید