226895

مجیدی: مثلِ هواداران نگران حذف از آسیا هستیم/ نه لیست مازاد داریم و نه می‌توانیم درباره خرید بازیکن صحبت کنیم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش دنیای معدن- فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل تیم قعر جدولی پدیده مشهد صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی طبق چیزی که پیش‌بینی کرده بودیم پیش رفت. ما در نیمه اول به گل رسیدیم، به بازیکنانم هم بابت برد و هم بابت گل نخوردن تبریک می‌گویم.

*امروز فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

*گلزنی ژستد؟ در همان بازی‌هایی که ژستد گل نزده بود هم، از عملکردش راضی بودم و خیلی به ما کمک کرد. امیدوارم در بازی‌های آتی هم گلزنی کند و همینطور مثمرثمر باشد.

*حذف از لیگ قهرمانان آسیا؟ مثل هواداران نگرانیم و فکر می‌کنم آجورلو با درایتی که دارد می‌تواند موضوع را حل کند.

*عملکرد سلمانی؟ این بازیکن وظایفش را به نحو احسن انجام داده، امین هم خیلی خوب تمرین کرده، اما متوجه شدیم که گویا شکایتی از امین قاسمی‌نژاد توسط پدیده طرح شده که باعث شد ترجیح بدهیم ریسک نکنیم و او را بازی ندهیم.

*طی صحبتی که با باشگاه کردم پدیده هیچ طلبی از استقلال ندارند، اما ظاهرا خودش باید پول رضایتنامه‌اش را پرداخت می‌کرد. فردا با باشگاه صحبت می‌کنم تا این مساله حل شود، چون قاسمی نژاد بازیکن با اخلاق و از نظر فنی هم بازیکن خوبی است و در آینده می‌تواند به ما کمک کند.

*حضور سعید عزت اللهی در استقلال؟ یک هافبک خارجی تنها بازیکنی است که با وی صحبت کرده‌ایم. نه لیست مازاد داریم و نه هنوز می‌توانیم در خصوص خرید بازیکن جدید دیگر صحبت کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید