226295

چند نکته درباره بازی استقلال-سپاهان

دنیای معدن- از هفته دهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به دیدار سپاهان می رود.

به گزارش دنیای معدن- سپاهان و استقلال دو ضلع از مثلث قدرت در تاریخ لیگ برتر هستند. سپاهان با ۵ و استقلال با ۳ قهرمانی تیم‌های دوم و سوم پرافتخار این مسابقات محسوب می‌شوند. استقلال اما با ۱۱۱۲ امتیاز، بیشترین امتیاز را در تاریخ مسابقات کسب کرده و سپاهان با ۱۰۴۴ امتیاز سوم است.

-در جدال دو تیم در ادوار لیگ برتر، استقلال آمار بهتری دارد و ۱۵ بار به پیروزی رسیده و در سمت مقابل سپاهان ۱۳ بازی برنده شده و ۱۲ مسابقه هم مساوی شده است. سپاهان در ادوار مسابقات به هیچ تیمی به اندازه استقلال نباخته و با دریافت ۵۱ گل از هیچ تیمی به این اندازه گل نخورده است.

-این دو تیم از زمان جام تخت‌جمشید سابقه رویارویی دارند و به جز لیگ در جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم با یکدیگر دیدار داشته‌اند. استقلال در مدت تاریخ طولانی خود با قبول ۲۹ شکست در دیدارهای رسمی مقابل سپاهان، به هیچ تیمی به این اندازه نباخته است.

-هر دو تیم از نظر ساختار دفاعی جزو تیم‌های موفق این فصل هستند و با ۷ بار بسته نگه داشتن دروازه در رده دوم بیشترین کلین‌شیت در این فصل قرار دارند. استقلال از نظر گل خورده آمار بهتری از سپاهان دارد و این تیم در دیدارهای خانگی همچنان گلی دریافت نکرده است.

-حسین حسینی با خوردن فقط یک گل یکی از بهترین دروازه‌بان‌های این دوره به شمار می‌آید این دروازه‌بان اما مقابل سپاهان آمار جالبی ندارد و با دریافت ۱۰ گل از سپاهان، مقابل هیچ تیمی در لیگ برتر به این اندازه گل نخورده است.


 

دیدگاهتان را بنویسید