226551

قلعه‌نویی: جام حذفی از لیگ برای ما مهم‌تر است/ پیوس در مربیگری به حقش نرسید

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی حذفی برای ما از لیگ مهم‌تر است ما با همان نگاهی که جلوی بازی‌های قبلی رفتیم به مراتب محکم‌تر این بازی را دنبال می‌کنیم.

به گزارش دنیای معدن - امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فرشاد پیوس یکی از مربیان خوب است که به زعم من در مربیگری به حقش نرسید و می‌تواند جایگاه بالاتری داشته باشد.

*بازی حذفی برای ما از لیگ مهم‌تر است ما با همان نگاهی که جلوی بازی‌های قبلی رفتیم به مراتب محکم‌تر این بازی را دنبال می‌کنیم. شهرداری آستارا تیم بسیار خوب و دونده‌ای است و با توجه به اینکه یکسری مسائل برای تیم ما به وجود آمده خدا را شکر تا آنجایی که توانستیم کاری کردیم که تیم از نظر روحی روانی آماده بازی باشد.

*به بچه‌های خودم هم تبریک می‌گوبم به خاطر بازی قبلی، ما بارها و بارها این بازی را دیدیم و لذت بردیم و هر چه از بازیکنانم تشکر کنم کم است، امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. 

*این بازی جام حذفی به مراتب برای ما از لیگ مهم‌تر است چرا که با پنج بازی می‌توانیم یک قهرمانی به دست بیاوریم و امیدواریم این مهم برای ما اتفاق بیفتد.

 

دیدگاهتان را بنویسید