226429

انتظاری: این همان پرسپولیسی است که همه می‌خواهند/ نباید اجازه دهیم اتفاق تلخ قشقایی تکرار شود

دنیای معدن- پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار بزرگ است و برخی می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند که خدا را شکر با این نتیجه‌ی خوب دشمن‌شاد نشدیم.

به گزارش دنیای معدن، سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: با وجود کیفیت پایین زمین، پرسپولیس بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و برد مهمی کسب کرد. این همان پرسپولیسی است که همه می‌خواهند و این نتیجه، شروعی خوب برای روندی مثبت در آینده بود.

وی درباره انتقادات زیادی که پیش از بازی با پیکان به پرسپولیس می‌شد، عنوان کرد: در این مدت شیطنت‌های زیادی شده و برخی می‌خواستند تیم را به حاشیه ببرند و بگویند پرسپولیس در بحران است، اما اتفاق خاصی در هفته‌های قبل نیفتاد و ما زیادی هیجان زده شدیم. برخی تیم‌ها ممکن است در هفته‌های اول نتایج خوبی به دست بیاورند و ما هم چند بازی نتیجه نگرفتیم و با توجه به جدایی چند مهره اصلی و جذب چند جانشین طبیعی بود و اتفاق عجیبی نیفتاده است و در بدترین حالت ما ۳ امتیاز با صدر اختلاف داشتیم. پرسپولیس بسیار بزرگ است و برخی می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند که خدا را شکر با این نتیجه‌ی خوب دشمن‌شاد نشدیم.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: ما هواداران پرسپولیس انتظار خیلی بالایی از این تیم داریم و دلیل این امر عملکرد بسیار خوب تیم و بازیکنان در چند فصل اخیر بوده است در حدی که هوادار حتی به تساوی هم راضی نیست و این نشان از اصالت و بزرگ بودن پرسپولیس دارد. مدعی اصلی قهرمانی هستیم و قطعاً به ششمین عنوان پیاپی خواهیم رسید، در این راه سپاهان و استقلال حریفان اصلی ما هستند و قهرمانی ششم با تلاش بیشتر و هماهنگی مناسب دور از دسترس نیست.

وی در رابطه با تغییرات پیاپی در ترکیب سرخپوشان گفت: در ۹ بازی قبلی گل‌محمدی به ترکیب دلخواه و اصلی خود دست نیافته بود و هر بازی شاهد تغییراتی بودیم به حدی که حتی در ۲ بازی پیاپی ترکیب ثابت نداشتیم. البته بازیکنان جانشین هم خیلی نتوانستند انتظارات سرمربی را برآورده کنند. برای مثال پرسپولیس روی درخشش رضا اسدی حساب ویژه‌ای باز کرده بود، اما او پس از عملکرد نامطلوب خود نیمکت‌نشین شد و امروز مهدی شریفی سورپرایز یحیی بود. برخلاف بازی‌های قبل شاداب‌تر و هجومی‌تر بازی کردیم و به طور کلی عملکرد رضایت بخشی از سرخپوشان شاهد بودیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص دیدار با ویستا توربین در جام حذفی خاطرنشان کرد: قطعاً قهرمانی در جام حذفی یکی از اهداف پرسپولیس بوده و برای آن برنامه ریزی شده است. لیگ برتر همیشه غیر قابل پیش بینی است و در جام حذفی می‌توانیم با مسیری کوتاه‌تر و هموارتر خیال خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا راحت کنیم. در حال حاضر هواداران تیم‌هایی، چون استقلال و پرسپولیس فقط قهرمانی می‌خواهند و پرسپولیس به هیچ وجه نباید حریف خود را دست کم بگیرد. بازیکنان ویستا توربین چیزی برای از دست دادن ندارند و برای نشان دادن توانایی‌های خود به آب و آتش خواهند زد. چند سال قبل با دست کم گرفتن قشقایی از جام حذفی کنار رفتیم و نباید این اتفاق تکرار شود و باید با یک برنامه ریزی خوب و اصولی در هر سه جام برای قهرمانی پیشروی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید