226399

کادرفنی راضی از درخشش مهاجم بنینی؛

روی ژستد هیچ فشاری نیست +عکس

دنیای معدن- مهاجم خارجی استقلال توانسته عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد و روز گذشته در جریان پیروزی آبی‌ها مقابل سپاهان نقش‌آفرین بود.

به گزارش دنیای معدن، رودی ژستد مهاجم باتجربه آبی‌های پایتخت که بعد از ناکامی در گلزنی مورد انتقاد قرار گرفته بود، در بازی‌های اخیر استقلال توانسته به فرم ایده‌آل خود نزدیک شود و در دو پیروزی اخیر استقلال نقش‌آفرینی کرده است و توانسته در قامت یک گلساز بدرخشد.

ژستد در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان، گل اول آبی‌ها را که توسط سیاوش یزدانی به ثمر رسید، با ضربه‌ی سری تماشایی توانست بسازد و دیروز در جدال حساس و حیثیتی مقابل سپاهان هم درخشش ژستد ادامه پیدا کرد و او این‌بار با ضربه سر دیدنی خود، موقعیت عالی را برای جعفر سلمانی ساخت تا این‌چنین در دو هفته پیاپی گلسازی کرده باشد.

این مهاجم بلندقامت بنینی امروز در تمرین ریکاوری بعد از بازی با سپاهان حاضر شد و با آسودگی خیال از درخششی که داشته و البته رضایت کامل فرهاد مجیدی، سعی کرد آیتم‌های تمرینی را بگذارند و خود را مهیای دیدار بعدی آبی‌ها در جام حذفی مقابل نود ارومیه کند؛ مسابقه‌ای که در آن شاید طلسم گل‌نزدن‌های ژستد هم با پیراهن استقلال شکسته شود.

منبع: ورزش سه

 

دیدگاهتان را بنویسید