226236

لطفی: بازی با سپاهان چالش سختی برای استقلال خواهد بود/ خارجی‌ها خوب هستند، اما انتظارات را برآورده نکردند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روز به روز بهتر خواهد شد؛ کادرفنی باید روی موضوع کار تیمی بیشتر توجه کنند تا بازیکنان به هماهنگی کامل دست پیدا کنند.

به گزارش دنیای معدن، سعید لطفی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، بازیکنان از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کردند و توانستند یک پیروزی دلچسب را بدست بیاورند. موقعیت جدولی به هیچ عنوان مهم نیست، زیرا تمام تیم‌ها مقابل استقلال برای بُرد می‌آیند، این باخت چیزی از ارزش‌های پیکان هم کم نکرد.

وی درباره عملکرد استقلال طی این چند هفته افزود: استقلال نقاط ضعف و قوت خود را دارد، اما مطمئناً کادرفنی با برنامه ویژه این مشکلات را حل می‌کند و روز به روز بهتر خواهیم شد. از نظر من کادرفنی باید روی موضوع کار تیمی بیشتر توجه کنند تا بازیکنان به هماهنگی کامل دست پیدا کنند.

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره عملکرد بازیکنان خارجی این تیم گفت: خارجی‌ها خوب هستند، اما آنطور که هواداران انتظار داشتند عمل نکردند و یک بازیکن معمولی نشان دادند. نمی‌گویم بد هستند، اما فوق‌العاده هم نیستند. در مجموع نمره قابل قبولی دارند و در بازی با پیکان دیدیم که چگونه در سرزنی موفق بودند، امیدواریم با تدابیر کادرفنی به هماهنگی کامل برسند تا بتوانند برای تیم موثر باشند.

وی در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل استقلال مقابل نود ارومیه تصریح کرد: برای شروع حریف خوبی است، اما نباید دست کم گرفته شود. بدون شک حریف دست و پا بسته‌ای نیست و مسلماً برای پیروزی به زمین خواهند آمد. استقلال می‌تواند در این بازی مرور تاکتیک کند و نقاط قوت خود را افزایش دهد و نقاط ضعف را از بین ببرد.

لطفی در پایان درباره جدال حساس استقلال و سپاهان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بسیار خوب و هماهنگی نشان داده است و قطعاً استقلال را به چالش خواهد کشید. می‌توانیم با مدیریت و برنامه دقیق نقاط ضعف سپاهان را مرور کنیم و پیروز این بازی شویم. این دیدار می‌تواند محکی جدی باشد. نباید در این بازی گل اول را دریافت کنیم، زیرا هر تیمی که گل اول را بزند قطعاً کار ساده‌تری در ادامه بازی خواهد داشت. امیدواریم استقلال در این مسابقه پیروز میدان باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید