226010

ذوق زدگی اسطوره استقلال از شاهکار فرهاد مجیدی و شاگردانش

دنیای معدن- ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت : پیکان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود اما دو ویژگی تجربه و استفاده بهتر از موقعیت‌ها باعث برتری آبی‌پوشان مقابل پیکان بود.

به گزارش دنیای معدن، ایمان عالمی پیشکسوت استقلال در خصوص برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت:

استقلال به لحاظ نتیجه عملکرد خوبی داشت و بعد از ۵ تساوی، کسب پیروزی آن هم با ۳ گل نتیجه بسیار خوبی است. پیکان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود اما دو ویژگی عامل برتری آبی‌پوشان مقابل پیکان بود تجربه و استفاده بهتر از موقعیت‌ها. پیکان تیم جوان و کم‌تجربه‌ای بود و استقلال از تجربه‌اش مقابل استفاده کرد و از موقعیت‌هایش به خوبی بهره برد.

وی ادامه داد:

از بازیکنان استقلال بویژه خارجی‌ها انتظار بیشتری وجود دارد و هنوز منتظر بازی‌های بهتری از ژستد و یامگا هستیم. علاوه بر این آبی‌پوشان در بازی‌ ترکیبی همچنان در سطح عالی نیستند و کادر فنی باید روی این موضوع کار کند.

بازیکن پیشین استقلال افزود:

آبی‌پوشان مقابل پیکان در بخش دفاعی عملکرد خوبی داشتند و ساختار دفاعی استقلال خوب بود ولی همانطور که گفتم تیم باید در کارهای ترکیبی و در فاز هجومی نمایش بهتری داشته باشد. مقابل پیکان وریا غفوری و آرش رضاوند در ترکیب نبودند و امیدوارم در بازی‌های آینده نمایش بهتری از استقلال شاهد باشیم.

ایمان عالمی در خصوص بازی سه‌شنبه هفته آینده با سپاهان عنوان کرد:

دیدار با سپاهان همیشه حساس است، بویژه که امسال به لحاظ شرایط جدولی و فاصله کم امتیاز تیم‌ها حساسیت‌ها بازی‌ها بیشتر است. استقلالی‌ها می‌توانند روند بازی با پیکان را مقابل سپاهان ادامه دهند. شاگردان نویدکیا صدرنشین لیگ و تیم پرمهره‌ای هستند و ۳ امتیاز بازی با سپاهان کمک زیادی در ادامه لیگ به استقلال خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید