226315

سپاهان طوری بازی می کرد انگار ۲گل جلو است / مدافع استقلال ستاره بازی بود

دنیای معدن – برد یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان شرایط شاگردان فرهاد مجیدی در صدر جدول را به شکل مطلوبی بهبود بخشید.

به گزارش دنیای معدن، مسعود اقبالی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان حرف زد.

جدال تیم‌های استقلال و سپاهان را چطور ارزیابی کردید؟

این دیدار تقابل دو سیستم ۳-۴-۳ استقلال با سیستم ۱-۳-۲-۴ تیم سپاهان که گاهی به ۳-۳-۴ تبدیل می شد بود. سپاهان ابتدا به ساکن مهره‌های کلیدی اش را استفاده نکرد و به همین خاطر در نیمه اول بازی تقریباً پایاپای بود. اما در نیمه دوم با تغییراتی که در سپاهان ایجاد شد این تیم بازی را در اختیار گرفت و در ۲۰ دقیقه پایانی استقلال تقریباً در حال دفاع کردن بود.

خط دفاع استقلال را چطور دیدید؟

به نظرم دفاع استقلال فقط معطوف به مدافعان این تیم نمی‌شود و باید گفت استقلال به شکل تیمی و خیلی منطقی دفاع می کند. به ویژه سیاوش یزدانی که بسیار بسیار با تجربه وبی نظیر ظاهر شد و در برخی موقعیت ها ناجی دروازه شان نیز بود.

چه شد که سپاهان نتوانست در تهران حتی مساوی بگیرد؟

مشکل سپاهان زمانی بود که صاحب توپ می شد. این تیم در انتقال توپ از دفاع به حمله بسیار کند عمل میکند و در حین جابجایی ها و پیش از ارسال پاس نهایی دقت عمل در کارهای این تیم دیده نمی شود. سپاهان طوری فوتبال بازی می‌کرد که به نظر می رسید دو گل از استقلال جلو است. وقتی استقلال حمله می‌کرد و دفاع اش جلو می کشید سپاهان روی ضد حملات به قدری کند عمل می‌کرد که مدافعان استقلال فرصت پیدا می‌کردند دوباره جمع شوند.

تعویض های دو تیم را چطور دیدید؟

به نظرم استقلال تعویض های خوبی داشت و توانست شرایط بازی در نیمه دوم را به سود خودش پیش ببرد. سپاهان هم تعویض های هجومی انجام داد که توانست فشار زیادی روی دروازه استقلال به وجود بیاورد اما در نهایت این خط دفاع منطقی استقلال بود که مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

در کل این نتیجه عادلانه بود؟

بله. فکر می‌کنم استقلال استحقاق این برد را داشت و به رغم اینکه یک گل زد و خطرات زیادی روی دروازه سپاهان به وجود نیاورد اما با دفاع منطقی یک سه امتیاز ارزشمند را در تهران از آن خودش کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید