226314

ژستد را نیاوردیم که پاس گل بدهد/ یک بازیکن استقلال جایگزین ندارد / این مهمترین برد تیم تا اینجا بود

دنیای معدن- کسب هر سه امتیاز دیدار حساس استقلال مقابل سپاهان در شرایطی رخ داد که آبی پوشان تهرانی در تقابل با تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس که جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند ۴ امتیاز از دست داده بود.

به گزارش دنیای معدن، ایمان عالمی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان حرف زد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم دیدار این دو تیم یک فوتبال جذاب و زیبا بود. گرچه در نیمه اول بازی به زیبایی نیمه دوم نبود اما به هر حال تقابل این دو تیم همواره زیباست.

استقلال را در این دیدار چطور دیدید؟

به نظرم استقلال در این مسابقه یک فوتبال کاملاً دقیق و حرفه ای را به نمایش گذاشت. خیلی با تدبیر بازی کرد و کاملاً بهتر از حریفش ظاهر شد. استقلال پس از گلی که به ثمر رساند با برنامه و منظم تر فوتبالش را دنبال کرد.

انتظار این شکست را از سپاهان داشتید؟

سپاهان یک تیم هجومی است که پس از گل خوردن در نیمه دوم فشار بیشتری آورد تا ضمن جبران گل، سه امتیاز بازی را بگیرد اما باید به استقلال تبریک گفت که یک فوتبال منطقی را به نمایش گذاشت. امیدوارم این نتایج در بازی های آینده استقلال هم تکرار شود.

دفاع استقلال به شکل منطقه‌ای بود یا تیمی؟

دفاع استقلال در کل خوب بود اما هنوز نقاط ضعفی داشت. به ویژه در بحث هافبک های دفاعی که روی چند صحنه غفلت کردند و ممکن بود دروازه استقلال باز شود. استقلال باید طوری بازی کند که در مسابقات پرفشار اشتباهات اینچنینی نداشته باشد.

قبول دارید روی چند صحنه استقلال شانس آورد که بازیکنان سپاهان مقابل دروازه حسینی توپ را گم کردند؟

به هر حال بازی فوتبال است و این قبیل اتفاقات. اما در نهایت تیمی برنده می‌شود که بیشتر تلاش کند. به نظرم استقلال مستحق این برد بود و تا پایان کنترل بازی را در اختیار داشت. این سه امتیاز در این برهه از لیگ مهم‌ترین اتفاق بود. به ویژه اینکه پیروزی مقابل سپاهان مهم ترین برد استقلال محسوب می شد.

ژستد باز هم در این بازی پاس گل داد. روند رو به رشدش محسوس است؟

قطعاً! این بازیکن هفته به هفته بهتر می شود. ولی انتظار ما از ژستد پاس گل دادن نیست. اتفاقاً از این بازیکن توقع می‌رود به عنوان یک فوتبالیست تراز اول، برای استقلال گل بزند. امیدوارم مشکلات استقلال با جذب یکی دو بازیکن در فصل نقل و انتقالات برطرف شود.

کدام پست ها؟

بیشتر از همه در دفاع راست. چون که در این یکی دو بازی دیدیم در نبود وریا غفوری استقلال هیچ جایگزینی برای او ندارد. کوین یامگا هم اصلا نتوانست جای خالی او را پر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید