224603

از پست جدید مدیر استقلال شاخ درآوردم /نباید منتظر باخت پرسپولیس باشیم

دنیای معدن- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال گرچه توانسته امتیازات خوبی در این ۴ هفته کسب کند ولی بازی‌هایی که از این تیم دیدیم هیچ شباهتی به فوتبال زیبای تیم استراماچونی ندارد.

به گزارش دنیای معدن،  تیم استقلال صدرنشین لیگ برتر از روز دوشنبه ۱۷ آبان دور جدید تمرینات خودش را استارت زد تا برای مسابقات هفته های پیش رو آماده شود. سعید مراغه چیان درباره شرایط این روزهای استقلال، مدیریت جدید و آینده این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

نظرتان درباره مسابقات لیگ در ۴ هفته ابتدایی چیست؟

ما تا به اینجای کار هیچ بازی خوبی از هیچ یک از تیم ها در لیگ برتر شاهد نبودیم.

شاید این به دلیل خروج تیم ها از دوران بدنسازی باشد؟

بله، برخی می گویند که چون ابتدای فصل است، تیم ها هنوز از وضعیت بدنسازی خارج نشده اند که من این را قبول ندارم و معتقدم چطور لیگ های اروپایی در هفته های ابتدایی و انتهایی هیچ تفاوتی با هم ندارند؟ تیم رئال مادرید یا بایرن مونیخ از همان بازی اول فوتبال زیبای همیشگیشان را به نمایش گذاشتند ولی در ایران اینگونه نیست. ما در این ۴ هفته از هیچ تیمی فوتبال زیبا ندیدیم و فقط یکسری کارهای معمولی را شاهد بودیم که بیننده تلویزیونی را راضی نمی کرد.

استقلال هم در این قاعده ای که می گویید می گنجد؟

بله! شما فوتبال استقلال در دورانی که استراماچونی در این تیم مربیگری می کرد را به یاد بیاورید. من شخصا فوتبال استقلال را دوست داشتم و بازیهای استقلال را با لذت نگاه می کردم و به خودم می گفتم که واقعا چقدر خوب تیمش را ساخته و پرداخته که این بازی زیبا را از تیمش می بینیم. البته این استقلال از نظر نتیجه خوب بوده و تا اینجا توانسته ۱۰ امتیاز بگیرد و در صدر جدول است.

بازی آخر مقابل فجر را چطور ارزیابی کردید؟

ما در دیدار آخر این شانس را داشتیم که هر سه تیم رقیب استقلال یعنی سپاهان، پرسپولیس و گل گهر در کسب نتیجه ضعیف عمل کردند وگرنه اگر آنها نتیجه خوبی می گرفتند آن وقت کار برای ما مشکل می شد. ما نباید در انتظار این باشیم که این تیم ببازد و آن تیم مساوی کند و بعد برویم بازی کنیم. استقلال باید برای خودش بازی کند. بگویند که ما می بریم و بروند و خودشان نتیجه بگیرند. اینکه بنشینیم که شاید سپاهان ببازد و پرسپولیس مساوی کند این برای ما خوب نیست.

خط دفاعی استقلال روی گلی که فجر زد مقصر بود؟

به نظر من روی گلی که از فجر خوردیم هم دفاع مقصر بود و هم دروازه بان. تا وقتی اشتباهی رخ ندهد که تیمی به گل نمی رسد. این قانون فوتبال است. در آن لحظه دیدم که حسینی هم سر خورد ولی باز هم جفت آنها مقصر بودند.

مدیریت آجرلو را ظرف این مدت چطور دیدید؟

آجرلو از وقتی که به استقلال آمده خیلی به تیم رسیدگی کرده است. مدیریت زمان آجرلو با زمان مددی را مقایسه کنید. مددی از روزی که آمد استقلال را نابود کرد. هم پایه ها را خراب کرد و هم خود استقلال را! تیم آب نداشت، غذا نداشت و این در حالی بود که تیم بزرگسال پارسال ما صددرصد از امسالمان بهتر بود ولی اینکه چرا نتوانست نتیجه بگیرد به خاطر حاشیه هایی بود که توسط مددی بوجود آمد و بین بازیکنان و مدیریت یا کادر فنی و مدیریت تفرقه افتاد. این بدی ها به یادگار ماند و من همیشه خواهم گفت. بعد این فرد را گذاشتند مدیر مجموعه ورزشی آزادی! کسی که نتوانست از پس یک باشگاه استقلال بربیاید چطور می خواهد مدیر بزرگترین مجموعه ورزشی ایران باشد؟ والله من از این موضوع شاخ درآورده ام. به ما ثابت شده که هر کس خوب کار می کند بیرون نشسته است و هر کس بد کار می کند از او حمایت می شود و پست می گیرد.

منبع: خبرورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید