225649

عسکری: پنالتی بود اخطار هم داشت!/ کارت عالیشاه درست بود

دنیای معدن- کارشناس داوری فوتبال گفت: خطا روی مهاجم استقلال ۱۰۰ درصد پنالتی بود، اما چون داور تمرکز لازم را نداشت پنالتی را اعلام نکرد.

به گزارش دنیای معدن، حسین عسکری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صحنه جنجالی نیمه دوم که در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد اظهار داشت: این صحنه ۱۰۰ درصد پنالتی بود، اما چون داور تمرکز لازم را نداشت پنالتی اعلام نکرد. اتفاقاً نوع تکل زدن به گونه‌ای بود که باید به بازیکن پرسپولیس کارت زرد هم می‌داد، چون دقیقاً تکلی زده شد که در دقایق گذشته بازی به خاطر این تکلها، داور به بازیکنان کارت زرد داده بود.

وی ادامه داد: کارت‌های زرد داور در اواسط نیمه دوم به خصوص کارت زرد به امید عالیشاه به خاطر رفتاری که انجام داد درست بود هرچند اتفاقات قبل از آن به سود پرسپولیس بود و داور باید خطای بازیکنان استقلال را می‌گرفت، اما این دلیل نمی‌شد که کاپیتان پرسپولیس از کوره در رفته و به خاطرش، آن رفتار را انجام دهد و باز هم تاکید می‌کنم به درستی داور بازی به عالیشاه کارت زرد نشان داد.

این کارشناس داوری تاکید کرد: در دو صحنه هم داور بازی به خاطر اینکه توپ به بدن او خورد بازی را قطع کرد که در بار اول این کار درست بود، اما درباره دوم، چون توپ به بازیکن هم دسته می‌رسید طبق قانون نباید بنیادی‌فر بازی را قطع می‌کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید