226105

سرمربی سابق استقلال پیشنهاد پدیده را رد کرد/ سیدعباسی گزینه نخست سرمربیگری موقت!

دنیای معدن- قائم مقام باشگاه پدیده در مصاحبه‌ای اعلام کرد سرمربی بعدی این تیم قطعاً یک مربی خارجی خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، وضعیت باشگاه پدیده از نظر فنی به قدری نگران کننده شده است که حتی مدیران این باشگاه نیز متوجه شدند با کادرفنی فعلی به هیچ وجه نمی‌توان توقع موفقیت داشت به همین دلیل پس از بازی برابر گل‌گهر زمزمه برکناری اکبر میثاقیان به صورت جدی مطرح شد.

اما هیچ یک از مسئولان این باشگاه این خبر را تائید نکرد، از طرفی میثاقیان در نشست خبری ادعای جالبی را مطرح کرد و مدعی شد این تیم به زودی در بین ده تیم بالای جدول قرار خواهد گرفت.

در شرایطی که تکلیف کادر فنی پدیده روشن نبود، قائم مقام این باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد سرمربی بعدی قطعاً یک مربی خارجی خواهد بود و میثاقیان به عنوان مدیرفنی می‌تواند فعالیت کند.

اما با توجه به وضعیت نامساعد مالی این تیم و دو پرونده باز این باشگاه در فیفا پدیده به هیچ عنوان نمی‌تواند بر اساس آئین نامه جدید فدراسیون فوتبال اقدام به جذب مربی خارجی کند از این رو به احتمال فراوان یک مربی ایرانی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

از آنجا که دیروز داوود سیدعباسی مشاور مالک باشگاه در جایگاه ویژه ورزشگاه ثامن الائمه حضور داشت و به تازگی قرارداد خود را به عنوان مربی با این باشگاه به ثبت رسانده، احتمالاً وی به عنوان سرمربی موقت این باشگاه معرفی خواهد شد تا هدایت تیم مشهدی را در لیگ بیست و یکم برعهده گیرد.

البته بعید است سیدعباسی به عنوان سرمربی قعطی این تیم معرفی شود مگر اینکه معادلات فنی به گونه‌ای رقم بخورد که هیچ سرمربی سرشناسی مسئولیت این تیم را برعهده نگیرد.

از سوی دیگر گفته می‌شد حمیدوای با محمود فکری برای مربیگری این تیم مذاکراه داشته است، اما سرمربی سابق استقلال پیشنهاد حمیداوی را قبول نکرد، چون وی یکی از گزینه‌های جدی مربیگری تیم هوادار شناخته می‌شود.

تیم پدیده در حال حاضر با انجام ۹ بازی تنها دو امتیاز به دست آورده است و به عنوان جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته یک شناخته می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید