224407

اسکوچیچ بیرانوند را نیمکت‌نشین می‌کند؟/ عابدزاده نزدیک‌تر از همیشه به خط دروازه

دنیای معدن- با توجه به عملکرد علیرضا بیرانوند در دیدارهای اخیر به نظر می‌رسد امروز باید شاهد شوکی دیگر به ترکیب تیم ملی در دیدار با سوریه باشیم.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - آخرین کلین شیت علیرضا بیرانوند به بازی بواویشتا مقابل بلننسس در هفته نهم لیگ برتر پرتغال بر می‌گردد که سوم آبان برگزار شد و بدون گل به پایان رسید؛ اما بیرو پس از آن در سه بازی باشگاهی و ملی ۱۰ گل دریافت کرده است.

دروازه‌بان اصلی و ثابت تیم ملی، این روز‌ها اوضاع خوبی را در رده باشگاهی و ملی سپری نمی‌کند. او پس از اینکه در بازی بواویشتا برابر پورتو چهار گل دریافت کرد تا روز تلخی را مقابل مهدی طارمی و یارانش سپری کند، در دیدار بعدی تیمش برابر فامالیسائو هم پنج گل خورد تا ۹ گل در دو بازی دریافت کرده باشد. با این حال، این موضوع تاثیری درباره نظر اسکوچیچ به او نداشت و بیرو برای بازی با لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت شد.

او مطابق پیش بینی‌ها برابر لبنان هم در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما باز هم نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد. بیرانوند روی صحنه‌ای که لبنان به آن صورت عجیب به گل رسید، تا حدودی مقصر شناخته شد و با اینکه ارتفاع توپ بسیار زیاد بود، ولی گروهی معتقد بودند او تا آخرین لحظه باید مسیر توپ را دنبال می‌کرده تا غافلگیر نشود.

بیرانوند در دقیقه ۵۵ بازی هم تصمیم به دریبل بازیکن حریف گرفت که توپ از مالکیت او خارج شد و در ریبابند در وضعیت خطرناکی به مهاجم لبنان رسید، ولی شوت او با دخالت صادق محرمی به کرنر رفت، ولی اگر آن توپ گل می‌شد، شرایط بسیار سختی برای تیم ملی به وجود می‌آمد.

با توجه به شرایط موجود زمزمه‌هایی مبنی بر نیمکت‌نشین شدن بیرو در دیدار مقابل سوریه به گوش می‌رسد که چندان بعید نیست مرد شماره یک قفس توری دروازه تیم ملی برای این بازی بعد از مدت کار را خارج از ترکیب ثابت آغاز کند. با این شرایط به نظر می‌رسد امیر عابدزاده شانس بیشتری نسبت به  پیام نیازمند برای قرار گرفتن روی خط دروازه ایران داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید