224374

امیری: اعتراض به البسه تیم ملی؟ این قضیه هیچ تاثیری در روند تیم ملی نخواهد گذاشت

دنیای معدن- بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: همیشه مقابل تیم سوریه بازی های سختی را گذرانده ایم و مطمئنا بازی سختی در پیش داریم.

به گزارش دنیای معدن،  وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و امتیازاتی که در بازی های گذشته گرفتیم اعتماد به نفش خوبی به تیم داده است.

*این مساله دلیل نمی شود بازی  را راحت بگیریم و نمی خواهیم خدای ناکرده با یک آسودگی خاطر وارد زمین شویم. ما همیشه مقابل تیم سوریه بازی های سختی را گذرانده ایم و مطمئنا هم بازی سختی در پیش داریم.

*در روزهای گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و به خودمان ایمان داریم که یک بازی منظم و بدون حاشیه و فوتبالی که می تواند ما را به جام جهانی نزدیک کند ارائه خواهیم کرد.

*تغییر در پست بازی؟ این را برای خودم جا انداخته ام که راحت با این مساله برخورد کنم. نمی خواهم برای خودم چالشی ایجاد کنم و خیلی راحت با این مساله کنار می آیم. در این چند سال تغییر پست زیاد داده ام و در پست های متفاوتی بازی کرده ام ولی با این وجود تمرکزم به هم نمی ریزد که وظایف هر پست چیست. بیشتر سعی می کنم در عین سادگی بیشتر در اختیار تیم باشم تا اینکه بخواهم خودنمایی کنم.

*پست مشترک بازیکنان تیم ملی و اعتراض به البسه تیم ملی؟ قول می‌دهم آن قضیه هیچ تاثیری در روند تیم ملی نخواهد گذاشت. برخی مواقع درون خانواده یکسری مشکلات و کمبودها به وجود می آید، همیشه این مشکلات وجود داشته و هیچ زمانی نبوده که مشکلات نباشد، البته من اسم این را مشکل نمی گذارم چون همیشه این مسائل کنار ما بوده.

*مساله آنقدر بزرگ نیست و نمی خواستم در مورد این مساله حرف بزنم. هر چه به بازی نزدیک می شویم حواشی باید کمتر شود. خواهش من این است شما این قضایا را به بعد از بازی موکول کنید. هر چقدر آرامش تیم حفظ شود پیشرفت تیم حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید