223910

دروازه بان پرسپولیسی در آستانه ثبت 3 رکورد تاریخی!

دنیای معدن- بیرانوند ستاره پرسپولیسی، با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در دو بازی آینده، این شانس را دارد به ۵۰ بازی ملی برسد.

تیم ملی فوتبال ایران در ۲ بازی آتی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان و سوریه خواهد رفت، اگر علیرضا بیرانوند در هر ۲ بازی برای تیم ملی بازی کند، آمارش در بازیهای ملی به ۵۰ بازی خواهد رسید.

به گزارش دنیای معدن به نقل از پارس فوتبال؛ بیرانوند این فرصت را دارد که به خانواده ۵۰ تایی های فوتبال ملی کشورمان برسد؛ در تاریخ فوتبال ایران هر بازیکنی که از مرز ۵۰ بازی ملی گذشته آماری گرانقدر در فوتبال ملی برای خودش به ثبت رسانده است.

بیرانوند می تواند باز هم آمارش را توسعه دهد، اگر او در این ۲ بازی گل نخورد تعداد بازیهایی که کلین شیت کرده از مرز ۲۹ بازی گذشته و به مرز ۳۱ می رسد که میانگین شایسته ای در درصد کلین شیت هایش نشان می دهد ضمن این که او در بازیهای ملی ۲۴ گل خورده و اگر در ۲ بازی اخیر هم گلی دریافت نکند میانگین دریافت گلهای خورده او از مرز نیم گل هم کمتر خواهد شد.

بیرانوند از قبل مسابقات فوتبال جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا در استرالیا ملی پوش شد و تا امروز در ۴۸ بازی برای تیم ملی فوتبال به میدان رفته است، او در میان دروازه بان های تیم ملی در جام جهانی فوتبال بهترین و ارزنده ترین نتیجه را داشته و در ۳ بازی برابر مراکش، پرتغال و اسپانیا تنها ۲ گل دریافت کرده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید