243419

فعالیت ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان توسعه می یابد

دنیای معدن- مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در دیدار با امیر رضا رجبی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی در منطقه سنگان حاضر شده است و تلاش می کند در این منطقه هاب تامین مواد اولیه خود را ایجاد کند.

وی افزود : در راستای حضور فعال و قدرتمند ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان، ساختار بخش معدنی این مجتمع عظیم صنعتی تقویت می شود و نتیجه آن تامین پایدار برای تولید پایدار خواهد بود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : برای تامین پایدار باید فرهنگ معدنی را دوباره در این مجتمع عظیم صنعتی که مادر صنعت فولاد کشور است مجددا احیا کنیم.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان دستیابی به تولید کامل و رسیدن به ظرفیت اسمی را هدف قرار داده است و لذا تولید محصولات ارزش افزا  در سال جاری اولویت اصلی این مجتمع عظیم صنعتی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم گفت : ذوب آهن اصفهان یک شرکت ملی و توانمند است که در حوزه معدن نیز از سابقه بسیاری برخوردار می باشد لذا می تواند فعالیت خود را در منطقه سنگان توسعه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید