243417

بازدید خانواده های ذوب آهنی از خط تولید در راستای ایجاد نشاط و افزایش بهره وری

دنیای معدن: دومین برنامه بازدید خانواده ها از ذوب آهن اصفهان در سال۱۴۰۲ با حضور تعدادی از مدیران و مسئولین شرکت و ۱۱۸ خانواده (۳۸۵ نفر از اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن) ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، موسی سلیمانی مدیر امور شهری و پسماند در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به زیبا سازی محوطه شرکت گفت : ذوب آهن اصفهان یکی از صنایع مادر در کشور می باشد و دارای محیط سخت کاری است لذا با انجام فعالیت های مختلف از جمله زیبا سازی محوطه شرکت ، برنامه بازدید خانواده ها از خط تولید و ... تلاش می شود این محیط کاری تلطیف شود و نشاط کارکنان و خانواده آنها افزایش یابد .

وی  با اشاره به اینکه خانواده ها در این بازدید با محیط کار در ذوب آهن بیشتر آشنا می شوند و  از نزدیک مشاهده می کنند که تلاشگران شرکت با چه مشقتی برای رزق حلال مشغول به کار هستند، افزود : با شروع بازدیدها رنگ آمیزی و محوطه سازی محل های بازدید در دستور کار قرار گرفت تا هرچه بیشتر این بازدید خوشایند و مورد رضایت کارکنان باشد .

هوشنگ مرادی معاون مدیریت خدمات و امور رفاهی شرکت نیز گفت : در راستای اقدامات مدیریت عالی ذوب آهن اصفهان برنامه های انگیزشی مختلفی برای کارکنان ذوب آهن تدارک دیده شد که یکی از این برنامه ها ، بازدید خانواده ها از ذوب آهن اصفهان می باشد.

 وی افزود : شناخت محیط کار تلاشگران و همسران شاغل می تواند در ایجاد روابط خوب و صمیمی خانواده بزرگ ذوب آهن نقش بسزایی داشته باشد و همین روابط مستحکم در خانواده رشد تولید در شرکت را به همراه خواهد داشت به همین منظور بازدید خانواده با همکاری مدیریت های مختلف در دستورکار قرار گرفت .

مرادی با اشاره به اینکه بعد از سه سال وقفه بخاطر شیوع بیماری کرونا این برنامه دوباره از هفته گذشته از سرگرفته شد گفت: با حضور خانواده ها در محیط کار ، علاوه بر روز خوب و پرنشاطی که در شرکت برای این عزیزان فراهم می شود، شناخت خانواده ها از محیط سخت و خشن شرکت نیز بیشتر می شود وباعث می گردد وقتی همکاران به خانه باز می گردند، خانواده محیطی امن و پرنشاط برای کارکنان فراهم کنند و تلاشگران شرکت بتوانند با بازیابی نیروی خود، با انگیزه و نشاط در محل کار حاضر شوند.

در حاشیه این بازدید که با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان و والدین همراه بود، با تعدادی از این عزیزان گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید:

شمس اله میرزایی لوکوموتیوران مدیریت راه آهن و ترابری با ۲۵ سال سابقه گفت: برنامه بازدید خانواده ها از محل کار اقدام بسیار خوبی است و خانواده بنده از حضور در شرکت بســیار راضی بودند. پیشنهاد می کنم چنین برنامه هایی برای همه کارکنان شرکت در نظر گرفته شود . احساس بسیار خوبی دارم که همراه با خانواده در ذوب آهن اصفهان از برنامه های متنوع استفاده می کنیم و تدارک برنامه های مفرح برای فرزندان جذابیت این بازدید را دوچندان نموده است .

وی ضمن قدردانی از کلیه دست اندرکاران این برنامه گفت: از اینکه در ذوب آهن اصفهان مشغول به فعالیت هستم احساس غرور می کنم و خانواده نیز از این بابت خوشحال هستند.

احمدرضا عابدزاده جوشکار و برشکار مدیریت مهندسی نت و مکانیک با ۲۰ سال سابقه گفت: برنامه بازدید بســیار خوب بود زیرا از ایــن طریق خانواده با محل کار و همچنین روند تولید محصول آشنا می شوند و می دانند با چه مشقتی کار و تولید در این مجتمع عظیم صنعتی انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه تدارک بیشتر اینگونه برنامه ها باعث افزایش انگیزه کاری کارکنان می شود افزود : خیلی  دوست داشتم خانواده را برای بازدید به ذوب آهن بیاورم وخوشحالم که این امر محقق شد و خانواده ام با شرایط سخت کار در این صنعت مهم آشنا شدند .

سعید دهقانی لوکوموتیوران مدیریت راه آهن و ترابری با ۱۸ سال سابقه گفت : برنامه بازدیــد خانواده از محل کار ابتکار بســیار خوبی است که از سوی ذوب آهن اصفهان برنامه ریزی شده است. در این برنامه اعضای خانواده محیط کار را از نزدیک مشاهده کرده و با سختی های آن آشنا می شوند .

وی خاطر نشان ساخت : از اینکه در این صنعت بزرگ مشغول فعالیت و کسب رزق حلال هستم به خود افتخار می کنم .

مصطفی لاله رخی حفاظت فیزیکی مدیریت حراست با ۲۳ سال سابقه گفت : بازدید از شرکت منجر به آشنایی خانواده ها با محیط کار همکاران می شود و فرزندان نیز  کار صنعتی را از نزدیک لمس می کنند که این در آینده کاری آنها می تواند تاثیر گذار باشد .

وی با اشاره به اینکه بازدید خانواده ها و برنامه های رفاهی می تواند باعث انگیزه بیشتر کارکنان شود افزود : با توجه بیشتر به وضعیت معیشتی کارکنان می توان انگیزه را در تلاشگران شرکت دو چندان کرد .

شایان ذکر اســت میزان رضایت از برگزاری این تور ۸۰ درصد بود . که از بین شــرکت کنندگان در نظر سنجی ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی ، سرپرســتی امور فرهنگی و تشریفات  ( تلفن :  ۴۹۴۴) می توانند هدایای خود را دریافت کنند .

اسامی و شماره کارمندی منتخبین : محمد حجتی   ۰۴۲۱۸۷۱ - سید جاسم موسوی   ۰۴۸۱۳۵۵ - حسین رفیعی  ۰۴۵۹۶۷۶ - روانبخش حقیقی   ۷۰۴۷۵۳۱ - بهروز هدایتی   ۷۰۰۳۸۱۴ - مهدی عسگری   ۰۴۴۴۷۸۵ - امیر روح الهی   ۰۴۶۴۳۹۷ - علی عموآقائی  ۸۶ ۰۴۶۷۶ - حمید رضا نادری   ۰۴۶۹۰۲۴ - سید مهدی حجازی   ۷۰۵۷۰۱۶

 

دیدگاهتان را بنویسید