243351

آبادانی لنجان و ذوب آهن از هم جدا شدنی نیست

دنیای معدن: فرماندار لنجان در نشستی با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اهدا لوح از تعاملات این مجموعه صنعتی با منطقه تجلیل و راهکارهای ارتقا سطح همکاری های دوجانبه را بررسی کرد.

به گزارش دنیای معدن، حمیدرضا محمدی فرماندار به همراه معاونین، بخشداران وتعدادی از روسای شهرستان لنجان به مناسبت هفته کار و کارگر ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان با مهدی کوهی مدیرعامل و مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار لنجان در این دیدار با بیان این که با حضور تیم جدید مدیریتی در ذوب آهن اصفهان برنامه های تحولی در منطقه و شهرستان را شاهد هستیم، گفت: در ماه های اخیر دشمنان در صدد بودند آرامش حاکم بر فضای ذوب آهن را بر هم بزنند که کارگران این شرکت با تیز هوشی و درایت دست رد به سینه آن ها زدند و اجازه ندادند به آرامش، تولید و توسعه ذوب آهن آسیبی وارد شود.

وی با تاکید بر این که کارگران متعهد ذوب آهن اصفهان از چهره درخشان ذوب آهن اصفهان به خوبی صیانت کردند، افزود: براساس آموزه های دین مبین اسلام، برخورد محبت آمیز و رعایت اصول و کرامت انسانی باعث همدلی و هم افزایی می شود.

فرماندار لنجان با بیان این که مسئولین شهرستان معتقدند شکوفایی ذوب آهن، آبادانی منطقه را در پی خواهد داشت، تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان از دیرباز در قالب مسئولیت های اجتماعی در مقوله های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و ... رابطه گسترده ای با منطقه داشته و دارد.

محمدی در این نشست بر پیگیری و به نتیجه رسیدن مسایل فی مابین تأکید کرد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن نیز در این نشست تعامل مسئولین شهرستان در پشتیبانی از تولید این شرکت را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: ذوب آهن اصفهان به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهرستان لنجان متعهد و به رعایت حق همسایگی بسیار پایبند است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: آرامش و آبادانی شهرستان لنجان و ذوب آهن در هم تنیده است و از هم جدا شدنی نیست.

وی به انتخاب شهید کاظم زاده از شهدای ذوب آهنی به عنوان شهید شاخص کارگری سال اشاره و تأکید کرد: جایگاه درخشان فرهنگی و معنوی ذوب آهن در سطح کشور به یمن شهدای والامقام این شرکت است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به تشریح اقدامات و پروژه های زیست محیطی شرکت پرداخت و گفت: پروژه های زیست محیطی در دست اجرای شرکت هر هفته پایش و به روز رسانی می شود و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست است و ذوب آهن به اجرا و تکمیل این پروژه متعهد است.

وی با بیان این که ذوب آهن از طریق اداره کار لنجان بخش عمده از نیروهای مورد نیاز خود را جذب می کند تأکید کرد: با تشکیل کار گروه تخصصی مسایل فی مابین بررسی شده و به نتیجه خواهد رسید.

در این جلسه مسئولین شهرستان لنجان با بیان نقطه نظرات خود بر اطلاع رسانی اقدامات گسترده زیست محیطی و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان به مردم منطقه تأکید کردند.

شایان ذکر است فرماندار لنجان و مدیرعامل ذوب آهن همچنین با آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت دیدار و گفتگو کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید